Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@01:35:40 GMT

توزیع ژل های ضد عفونی در ۷۰۰ داروخانه‌ تهران

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۹۴۶۷

به گزارش فارس، مهرعلیان، مدیر کل دارو سازمان غذا و دارو گفت: محلول های ضدعفونی کننده امروز بین  ٧٠٠ داروخانه در تهران، توزیع شد.

وی افزود: چند شرکت بزرگ در مدار تولید این محصولات ورود کرده‌اند و طی اوایل هفته آینده حجم توزیعی در داروخانه به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.

مهرعلیان گفت: ترکیب دارویی کنترل علائم بیماری کرونا برای مراکز درمانی به اندازه کافی به معاونت بهداشت تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در زالودرمانی فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه‌ها مورد تائید است

بنا به این گزارش دکتر مریم مشهود گفت: بر اساس اعلام دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در حال حاضر صرفا متخصصان طب ایرانی، مجوز استفاده از زالو درمانی را دارند، و اگر در دستورالعمل‌ها بازنگری شود طبیعتا در شناسنامه و استاندارد خدمت زالودرمانی هم تغییرات لحاظ خواهد شد.

وی با هشدار نسبت به موارد فاقد مجوز در حوزه درمان و پرورش زالو گفت: در کمیته ملی زالوی طبی که با هدف تسهیل کسب و کار و تحقق شعار "رشد تولید با مشارکت مردم" در حوزه پرورش زالو برگزار شد، موافقت بعمل آمد که با بازنگری همه اعضای کمیته ملی زالو، در فرآیند صدور مجوزها، مسیر دریافت مجوز برای متقاضیان تسهیل گردد.

وی گفت: بنابراین پس از استعلام از ارگان‌های ذیربط، صدور مجوز نهایی زالوی طبی فقط از سوی یک سازمان صورت گیرد.

رئیس اداره داروهای سنتی، اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو ادامه داد: بر اساس دستورالعملی‌ که در سایت سازمان غذا و دارو هم منتشر شده است؛ صرفاً زالوی طبی عرضه شده در داروخانه واجد برچسب اصالت، مورد تائید سازمان غذا و دارو برای تجویز و استعمال خواهد بود چرا که تحت نظارت مسئول فنی شخص، حقوقی یا شرکت دارای مجوز بسته بندی و کد IRC می‌باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده در کرمانشاه
  • پیگیری اختلال سامانه نسخه الکترونیک سلامت
  • فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه ها مورد تأیید است
  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • ولایی: هیچ دلیلی برای وجود داروی غیرمجاز در داروخانه‌ها قابل پذیرش نیست
  • در زالودرمانی فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه‌ها مورد تائید است
  • داروخانه‌ها مجاز به فروش زالوی طبی هستند
  • تنها زالوی طبی عرضه شده در داروخانه تأییدیه دارد
  • زالوی طبی عرضه شده در داروخانه مورد تایید است
  • پرسشی از سخنگوی سازمان غذا و دارو؛ قیمت در داروخانه‌ها تغییر کرده است؟