Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در پایان بازی تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: بازی با کیفیتی شاهد بودیم و به یحیی گل‌محمدی از این بابت تبریک می‌گویم. البته فاصله دو تیم، این تعداد گل نبود.

او ادامه داد:گل اول را به خاطر جاگیری نامناسب دریافت کردیم و دو روز قبل از بازی هم یک اتفاق بد برای تیم رخ داد و پس از آن اتفاق، باید از جوانان تیم استفاده می‌کردیم و نتیجه هم می‌شود همین! می‌توانستیم نیمه دوم باز هم گل بزنیم، اما باز هم با یک اشتباه گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اسلاوو: نگران کرونا نیستم/ انتظار داشتم ورزشگاه پُر از هوادار باشد

او درباره داوری در این بازی گفت: داور می‌توانست در برخی از صحنه‌ها عملکرد بهتری داشته باشد.

سرمربی شهرخوردو درخصوص حکم صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هم اظهار داشت: در شرایط خاص، برخی از گمانه‌زنی‌ها مطرح می‌شود و گذشت زمان اشتباهات مربوط به این حکم را مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید: سرلک: اگر اجازه عقد قرارداد نداشتم، چرا برای من برگه فسخ صادر کردند؟

او ادامه داد: با وجود گذشت چند ماه پرونده استوکس هنوز مشخص نشده است  اما به این زودی پرونده بازیکنان ما را صادر کردند. برای بازی با پرسپولیس دست ما خالی و خلعتبری هم مصدوم  شده بود.  حالا پس از این حکم دست مان برای چینش بازیکنان بسته بود. باشگاه پرسپولیس در این حکم نقشی ندارد، اما چندین پرونده به این شکل وجود دارد و به سرعت پرونده بازیکن ما را صادر کردند.

وی درباره عملکرد خود در شهرخودرو گفت: ۶ سال است که در این باشگاه فعالیت می‌کنم و مرد روز‌های سخت هستم. با تمام تمرکز به کارم ادامه می‌دهم. البته بازیکنان با کیفیتی داریم و در ادامه روند بهتری خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: مدافع شهرخودرو دیدار مقابل ذوب‌آهن را از دست داد

سرمربی شهرخودرو درخصوص عملکرد آسیایی تیمش هم بیان کرد: در آسیا کمی بی‌تجربه هستیم،   اما سعی می‌کنیم نتایج بهتری را به دست بیاوریم. باید از مالک باشگا تشکر کنم چرا که از همان روز اول حمایت‌های او در کنار ما بوده است.  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو لیگ برتر فوتبال مجتبی سرآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست ملوان: فاصله ۲۰ امتیازی با نساجی باعث فریب ما نمی‌شود

محمد بادافره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص شرایط تیم ملوان پیش از شروع دوباره لیگ برتر و بازی با نساجی مازندران در هفته بیست و دوم اظهار کرد: از روز گذشته تمرینات را در حسن رود آغاز کردیم. تنها مصدوم تیم سعید باقرپسند است که در بازی با پیکان آسیب دید و در حال گذراندن دوران نقاهت است. تمرینات سبک را شروع کرده و به بازی بعدی تیم می‌رسد. محرومی هم برای بازی با نساجی نداریم.

وی افزود: بازی حساسی با نساجی داریم و هدف ما کسب پیروزی در این بازی مهم است. حریف خطرناکی است و با وجود آنکه در پایین جدول قرار دارد ولی شرایط خود را برای کسب نتیجه مطلوب خواهد کرد.  

سرپرست ملوان در مورد اینکه فاصله ۲۰ امتیازی ملوان با نساجی باعث فریب تیمش نمی‌شود، تصریح کرد: خیر فریب نمی‌خوریم. تیم‌های انتهای جدولی شرایط بسیار خوبی دارند. بازی تیم ما با صنعت نفت هم یکی از سخت‌ترین دیدارهای‌مان بود. حریف خیلی آماده نشان داد و اگر اشتباه می‌کردیم نتیجه را واگذار می‌کردیم. تیم‌های پایین جدولی برای بقا می‌جنگند و ما برای آسیایی شدن رقابت می‌کنیم. ان‌شاءالله ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

بادافره در مورد اینکه ملوان چقدر امیدوار به آسیایی شدن دارد، گفت: هر بازی که برگزار می‌کنیم برای کسب حداکثر امتیاز وارد زمین می‌شویم. بازی با پیکان که باختیم به شدت حسرت فرصت از دست رفته را خوردیم. بازی‌های حساسی با نساجی، سپاهان و پرسپولیس داریم و می‌خواهیم در این بازی‌های بزرگ، برنده شویم. ۱۱ فروردین هم در انزلی با داماش بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد. از طرفی دیگر به جام حذفی نگاهی جدی داریم. حریف ما سایپا خواهد بود و به دنبال آن هستیم تا در این جام به قهرمانی برسیم و سهمیه مستقیم آسیایی بگیریم. هدف ما شاد کردن دل هواداران و بازگرداندن ملوان به دوران خوش گذشته است.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • صدور حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد
  • اولین صعود آسیا رقم خورد: استرالیا!
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است
  • سرپرست ملوان: فاصله ۲۰ امتیازی با نساجی باعث فریب ما نمی‌شود
  • رد شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها توسط کمیته استیناف