Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@18:02:02 GMT

واکنش مدیرعامل سپاهان به حکم کمیته انضباطی

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۹۵۱۱

واکنش مدیرعامل سپاهان به حکم کمیته انضباطی

مدیرعامل سپاهان نسبت به حکم کمیته انضباطی علیه این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، حکم کمیته انضباطی در خصوص دیدار لغو شده سپاهان - پرسپولیس دقایقی قبل روی خروجی سایت رسمی فدراسیون فوتبال قرار گرفت و طی آن با تصمیم کمیته انضباطی، علاوه بر 3 بر صفر شدن نتیجه بازی، سپاهان محکوم به پرداخت 150 میلیون تومان جریمه نقدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: فعلاً نمی‌خواهم زیاد در این مورد صحبت کنم چرا که این حکم تازه صادر شده است و ما نیاز داریم جلساتی برگزار کنیم و بعد از آن واکنش رسمی نشان خواهیم داد ولی شک نکنید که نسبت به این موضوع معترض هستیم و اعترضمان را اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه علاوه بر نتیجه بازی، سپاهان باید 150 میلیون تومان هم پرداخت کند هم گفت: بله این لطف کمیته انضباطی به ما بود و چنین حکمی صادر کردند. ما تا یک هفته فرصت داریم اعتراض کنیم و همانطور که گفتم این کار را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه اگر تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف رد شود آیا از مراجع بین‌المللی مثل فیفا پیگیری خواهند داشت یا نه هم گفت: فعلاً هنوز در این مرحله هستیم و اگر اعتراض ما رد شد آن موقع درموردش تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/0030HZ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سپاهان کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • کمیته انضباطی سپاهان را جریمه کرد
  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • یک حکم انضباطی و مالی دیگر علیه سپاهان
  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • هشدار رئیس کمیته انضباطی به تیم‌های پرسروصدا!