Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوهری راد گفت: تصمیم در خصوص تعطیلی مدارس با ستاد ملی مقابله با کرونا است و احتمالا عصر فردا(جمعه ۹ اسفند) در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

«احسان گوهری راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با فرمانی که رئیس جمهور صادر کرد دیگر تعطیلی مدارس در اختیار استان ها قرار ندارد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ادامه داد: پیش از این تصمیم در خصوص تعطیلی مدارس در کارگروه سلامت استان اتخاذ می شد و ما در این کارگروه نظر خود را ارائه می کردیم ولی از امروز به بعد در ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور وزیر بهداشت، وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش در خصوص تعطیلی مدارس تصمیم گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گوهری راد افزود: احتملا فردا(جمعه ۹ اسفند) در خصوص تعطیلی مدارس در کشور تصمیمی اتخاذ شود و تا ساعت 16 عصر شرایط مدارس برای هفته آینده مشخص خواهد شد.

 

وی گفت: با توجه به تعطیلی مدارس که در روزهای گذشته شاهد بودیم آموزش از راه دور دانش آموزان از شبکه آموزش در دستور کار قرار گرفته است و در چند ساعت برای دانش آموزان متوسطه آموزش در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان بیان کرد: همچنین در استان با استاندار گلستان در خصوص آموزش دانش آموزان از طریق صدا و سیمای استان گلستان رایزنی شده تا از هفته آینده روزانه برنامه آموزشی از ساعت 9 تا 12 برگزار کنیم و با بهره گیری از معلمان مجرب استانی این آموزش ها به دانش آموزان ارائه شود.

 

گوهری راد بیان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و در صورت تعطیلی مدارس در روزهای آینده قطعا در زمان پایان سال تحصیلی و برگزاری امتحانات تغییراتی به وجود خواهد آمد.

 

وی گفت: مدارس به ویژه برای دانش آموزان متوسطه در شبکه های مجازی برنامه های آموزشی در نظر گرفتند و ارتباط معلمان از این طریق با دانش آموزان در برخی از مدارس حفظ شده ولی باید یک اقدام مدون در این خصوص در نظر گرفته شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: گوهری راد تعطیلی مدارس گلستان مدارس آموزش از راه دور آموزش از راه دور تعطیلی مدارس خصوص تعطیلی مدارس تعطیلی مدارس دانش آموزان گوهری راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رضا سابکی گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.
سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.
وی از  اولیاء دانش‌آموزان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولان آموزش و پرورش برسانند.

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود