Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،امشب برنامه دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری روی آنتن رفت.

در بخش اول مدیری پیرامون موضوعاتی همچون سیاست، کرونا، چهره‌های هنری استند آپ اجرا کرد.

مدیری گفت: خیلی وقت‌ها خودمان هم نمی‌دانیم چرا اینقدر اخبار سیاسی را دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی سلیقه سیاسی ما کم اهمیت‌ترین سیاست مداران دنیا را می‌شناسیم، اما با بزرگترین چهره‌های ادب و فرهنگ کشور‌های خودمان بی گانه هستیم.

وی ادامه داد: اول صبح که بیدار می‌شویم، چک می‌کنیم که کی کجا را زد، در حاشیه جلسه دولت چه گذشت، حتی باید گفت که خبر نگاه جالب به میکروفون بزرگ خبرنگار! بالای دو میلیون بازدید داشته، اما برپایی نمایشگاه آثار بی نظیر استاد کمال الدین بهزاد تعداد کلیک زیر هزار تاست!

مدیری اظهار کرد: بابت اینگونه نگاه کردن به اتفاقات اطرافمان یک عذرخواهی به خودمان بدهکاریم، که هنر و زیبایی را رها کرده ایم. اظهار نظر مدام و بیمار گونه درباره سیاست نه تنها ما را آدم مهمی جلوه می‌دهد، بلکه نشانه مهمی از سطحی بودن است.

در بخش دیگر مدیری دو تماشاگر را دعوت و از آن‌ها سوال کرد که چقدر اخبار را دنبال می‌کنند. حتی از آن‌ها درباره اطلاعات عمومی پرسید که آن‌ها اطلاع نداشتند.

مدیری نسبت به کسانی که ماسک را احتکار کردند گفت: حیف اسم حیوان که برای آن‌ها بگذاریم، چراکه حداقل حیوان‌ها ضرری برای جامعه خودشان ندارند. از شرایط سخت و بد مردم سوء استفاده می‌کنند. به نظرم باید آن‌ها را جایی خواباند و تریلی روی آن‌ها رد شود.

در بخش بعدی مدیری درباره سلیقه اجتماعی گفت: ترسناک‌ترین نتیجه تعطیلی ادارات و مدارس این است که نمی‌توانیم ترافیک را بهانه کنیم، امروز دیر رسیدم تا گفتم ترافیک بود وضعیت آنلاین اتوبان مدرس را به من نشان دادند. (خنده)

وی ادامه داد: حقیقت این است که سلیقه شما در دیر کردن من نقش مهمی دارد آدم نمی‌داند چی بپوشه بیاد سر برنامه! هر چی می‌پوشم یکی یک چیزی می‌گوید.

مدیری گفت:یکی می‌گوید یقه‌ها را بده حتی یکبار یکی با نخ و سوزن آمد پشت صحنه و گفت با اجازه تون من دوتا ساسون از پشت ران تون بگیرم تا خوش فرم باشد! اختلاف سلیقه را به هیچ عنوان نمی‌توان شوخی گرفت.

مدیری در ادامه گفت:خواهش از آن‌هایی دارم که همدیگر را برای ازدواج انتخاب کردند قبل از رسمی شدن آتلیه نروید یا در عکس‌ها وضعیت دندان‌های یکدیگر را بررسی نکنید. (خنده)

مدیری نسبت به اتفاقات اخیر گفت:انصاف نیست یک نفر آن سر دنیا خفاش با دست نشسته بخورد و بعد ما مجبور بشیم اینقدر دست بشوریم. اصلا ما کی اینقدر دست می‌شستیم خیلی کثیف می‌شد زیر فرش می‌مالیدیم.

مدیری کامنت‌های مخاطبان را با موضوع تمساح پوزه کوتاه خواند.

تمساح کی بودی تو!

مدیری از جومونگ خطرناک تری

آقای مدیری یک عمر دمپختک و قرمه سبزی خوردیم حالا باید تاوان خفاش خور را بدهیم.

سلطان تمساح پوزه کوتاه خودتی بقیه اداتو درمیارن.

آقای مدیری ۲۰۰ تومان بریز تو کارتم (مدیری گفت: حداقل شماره کارت می‌ذاشتی)

مدیری بگو مدارس را تا عید تعطیل کنند!

جذاب لعنتی (مدیری گفت: چرا جدیداّ می‌خواهند قربون صدقه بروند فحش می‌دهند)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دورهمی مهران مدیری مدیری گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی عجیب مجری صداوسیما با مهمان! (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعتراف شوکه‌کننده خانم بازیگر مقابل مهران مدیری (فیلم)
  • ببینید | اعتراف باورنکردنی بیتا سحرخیز مقابل مهران مدیری: یک بار تصادف و فرار کردم!
  • فیلم شوخی آقای مجری روی آنتن تلویزیون با همسرش
  • (ویدیو) شوخی رشید با همسر مجریِ زنِ سرشناس روی آنتن زنده
  • شوخی رشید با همسر مجری زن سرشناس روی آنتن زنده + فیلم
  • (ویدئو) شوخی عجیب مجری صداوسیما با مهمان برنامه با چاشنی گازوئیل!
  • ببینید | شوخی عجیب مجری صداوسیما با مهمان برنامه با چاشنی شیر مادر و گازوئیل!
  • شوخی عجیب مجری صداوسیما با مهمان! (فیلم)
  • (ویدئو) مهران مدیری نیما شعبان‌نژاد را با خاک یکسان کرد!
  • تعریف و تمجید هادی کاظمی از مهران مدیری (فیلم)