Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق رئال مادرید، پیامی را برای مارتین بریتویت ارسال کرده است. 

طرفداری- جولین فابرت را می توان یکی از بدترین خرید های تاریخ رئال مادرید دانست. وی در سال 2009 به صورت قرضی از وست هم یونایتد به برنابئو منتقل شد و تنها 54 دقیقه برای کهکشانی ها به میدان رفت. 

به گزارش AS،مصاحبه هایی مبنی بر انتقاد از خرید بریتویت توسط بارسلونا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فابرت اما در مصاحبه ای از شرایط مارتین بریتویت در تیم جدیدش گفته است:

حتی زمانی که شما از یک باشگاه کوچک به باشگاهی بزرگ منتقل می شوید، حتما دلیلی برای امضای قرارداد با شما وجود داشته است. قطعا وقتی باشگاهی مانند بارسلونا بازیکنی را جذب می کند، این کار را به نیت انجام یک کار خبر انجام نداده است. همچنین نمی توان گفت که تنها دلیل این انتقال ها این است که می خواهند جلوی خالی شدن ترکیب شان را بگیرند، چون اگر قصدشان این بود، راه های دیگری را پیش رو داشتند. (خطاب به مارتین بریتویت) اگر بارسلونا با تو قرارداد امضا کرده است، به این معناست که آنها بازی تو را دنبال می کردند و از کیفیت تو آگاهی دارند. البته که بعضی از مردم به چنین اتفااقاتی می خندند، این در صورتی است که بیشتر آنها خودشان تاکنون لگد به توپ نزده اند، آنهایی هم که این کار را کرده اند از روی حسادت این حرف ها را می زنند. تو باید روی چیز های مثبت تمرکز کنی و به افراد منفی باف توجه نکنی، همانطور که گفتم بارسلونا تو را برای تمیز کردن رختکن به خدمت نگرفته است. 

فابرت در مورد زمان حضورش در رئال مادرید هم گفت: 

بیشتر شبیه یک جوک بود! بازیکن های فرانسوی زیاد دیگری هستند که می توانند بگویند ما بازیکن رئال مادرید بوده ایم. آنجا چیز های زیادی یاد گرفتم. بازی در رئال مادرید، آزمونی بسیار سطح بالاتر از زمانی بود که در انگلیس بودم. رئال مادرید برای بازیکنان فوتبال، حکم جام مقدس را دارد. از بازیکنانی مثل سرخیو راموس، رائول و گوتی، چیز های زیادی یاد گرفتم. خوش شانس بودم که افرادی مثل لاسانا و محمود دیارا را در کنارم داشتم. با مارسلو و سالگادو هم رایطه بسیار خوبی داشتم. سختی کار من در آنجا، سرعت بازی بود. در مادرید فهمیدم که باید قبل از رسیدن توپ به خودم، تصمیم بگیرم که می خواهم با آن چه کار کنم .همانطور که گفتم بازی در آن تیم بسیار سرعت بالایی می طلبید، آن هم در فضایی بسیار کوچک.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مارتین بریتویت رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم

22 سال از تقابل بارسلونا و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (33.1MB)

دیگر خبرها