Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:02:01 GMT

دی‌بروین، میراث بزرگ گواردیولا در سیتی

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۹۶۲۷

دی‌بروین، میراث بزرگ گواردیولا در سیتی

کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی دیشب در مقابل رئال مادرید مرد اول میدان بود و با یک گل و یک پاس گل مهمترین نقش را در پیروزی مهم شاگردان گواردیولا بازی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی دیشب منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در برنابئو مطمئنا تا مدتها در خاطره هواداران سیتی زنده خواهد بود، پیروزی‌ای که بزرگترین شب آنها در تاریخ لیگ قهرمانان بود و یک قهرمان بزرگ داشت: کوین دی‌بروین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این روزها که در لیگ برتر لیورپول مشغول حکمرانی است خیلی‌ها فراموش می‌کنند که کوین دی‌بروین در این فصل و به خصوص در هفته‌های اخیر با پیراهن سیتی چقدر درخشان بازی کرده است. او دیشب در برنابئو فرصت پیدا کرد تا نگاه‌ها را از فاصله 22 امتیازی لیورپول با نزدیک‌ترین رقیبش در لیگ برتر دور کرده و متوجه درخشش استثنایی خود کند. ستاره بلژیکی پاس گل اول سیتی را داد و سپس از روی نقطه پنالتی دومین گل تیمش را زد و در جریان بازی هم عملکردی بی عیب و نقص داشت.

 

نقش پپ گواردیولا در کشف دی‌بروین و تبدیل او به یک ستاره بی چون و چرا غیر قابل انکار است. زمانی که پپ به اتحاد آمد دی‌بروین هافبکی بود مستعد که اخیرا در رادار استعدادیابهای سیتی قرار گرفته بود. سیتی برای خرید او 55 میلیون پوند پرداخت کرده بود اما دی‌بروین در انگلیس بیشتر به عنوان بازیکنی بلژیکی شناخته می‌شد که در چلسی ناکام شده و توسط تیم لندنی دور ریخته شده بود.

 

 

گواردیولا اما با دادن دو ظیفه به دی‌بروین از او یک ستاره تمام عیار می‌سازد. اولین وظیفه دی‌بروین بازی‌سازی در مرکز میدان، حرکت به  سمت کناره‌های زمین و سپس ورود به محوطه جریمه برای فشار آوردن به خط دفاعی حریف است. اما درخشش او در انجام این وظیفه نباید باعث شود که به سانترهای درخشان این وینگر بلژیکی بی‌توجه باشیم.

 

دی‌بروین در فصل جاری لیگ برتر 16 گل ساخته و بعضی توپهایی که روانه محوطه جریمه حریفان کرده آنقدر زیبا بوده‌اند که به نظر می‌رسد قوانین فیزیک را نقض کرده و خود را به بهترین نقطه ممکن می‌رسانند.

 

 

 

منچستر سیتی کوین دی بروین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی کوین دی بروین کوین دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستر سیتی لوتون را گلباران کرد/ خط و نشان گواردیولا برای رئال

تیم فوتبال منچسترسیتی امروز از هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در خانه میزبان لوتون بود که این دیدار با برتری ۵-۱ سیتیزن‌ها خاتمه پیدا کرد تا تیم منچسترسیتی همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

سیتی در دقیقه ۳ با گل به خودی دایکی هاشیوکا از لوتون پیش افتاد تا شاگردان پپ گواردیولا با برتری به رختکن بروند. در نیمه دوم سیتی با والی تماشایی متئو کواچیچ در دقیقه ۶۴ اختلاف را با رقیب به ۲ گل رساند و ارلینگ هالند در دقیقه ۷۶ از روی نقطه پنالتی گل سوم را برای سیتی به ثمر رساند. راس بارکلی در دقیقه ۸۱ یکی از گل‌ها را برای لوتون جبران کرد اما گل چهارم جرمی دوکو در دقیقه ۸۷ آب سردی روی پیکر لوتون بود. در ادامه باز هم سیتی به گل رسید و یوشکو گواردیول در دقیقه ۳+۹۰ گل پنجم را وارد دروازه لوتون کرد تا درنهایت منچسترسیتی به سه امتیاز مهم این هفته برای ادامه کورس قهرمانی برسد.

منچسترسیتی با این پیروزی ۷۳ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد.

  سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • گواردیولا: رئیس منم؛ به کوین گفتم بیا کنار خودم روی نیمکت بنشین! / زیرنویس فارسی
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست
  • فرمانده بلژیکی سیتی آماده رویارویی با مردان آنچلوتی
  • سعودی‌ها مشتری ستاره گواردیولا در منچستر سیتی 
  • الاتحاد آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای یک ستاره
  • الاتحاد آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای جذب دی‌بروینه!
  • منچستر سیتی لوتون را گلباران کرد/ خط و نشان گواردیولا برای رئال
  • سیتی 5-1 لوتون: تیم گواردیولا با تمام انرژی آماده بازی با رئال
  • منچسترسیتی با گلباران لوتون به کورس قهرمانی ادامه داد