Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:52:58 GMT

جام قهرمانی هم مهم‌تر از جان انسان‌ها نیست

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۹۷۲۷

جام قهرمانی هم مهم‌تر از جان انسان‌ها نیست

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار شامگاه امروز در نشست خبری پیش از بازی با تیم پیکان تهران با بیان اینکه ورزشکاران هم انسان و نگران خانواده‌های‌شان هستند، افزود: به نظرم بهترین تقویم برای فوتبال، تعطیلی آن است و همین جا باید فوتبال را تعطیل کنیم.

وی با بیان اینکه همیشه بازی کردن مقابل تیم‌های پایین جدول بسیار سخت‌تر از دیدار با سایر تیم‌ها است، گفت: پیکان خط حمله بسیار خوبی دارد و البته ضعف‌هایی نیز دارد که باید از این ضعف‌ها برای رسیدن به برد استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارتار با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات فوتبال بدون حضور تماشاگران واقعاً تصمیم اشتباهی است، اظهار کرد: هواداران‌مان عاشق نفت مسجدسلیمان هستند و ما دوست نداریم، بازی‌ها بدون هوادار باشد و این مسئله بر کیفیت بازی‌ها تأثیر می‌گذارد.

وی گفت: بازیکنان ما به دلیل اتفاقات اخیر تمرکز کافی ندارند اما در دیدار فردا برای برد وارد زمین می‌شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران از هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۶ فردا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود

کد خبر 4864974

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی تارتار تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال پیکان تهران انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین شیراز بارش باران بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، در بازی‌های دور سوم گروه C جام ملت‌های فوتسال آسیا، ژاپنی‌ها که برای صعود به مرحله بعدی نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، از پس تاجیکستان برنیامدند و این بازی به تساوی یک - یک انجامید.

ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا که پنج بار جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برده و یکی از مدعیان اصلی مسابقات به شمار می‌رفت، با چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار گرفت و حذف شد.

کد خبر 846442 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی فوتبال جام ملت‌های آسیا

دیگر خبرها

  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!