Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان از راه اندازی خط تلفن ۳۱۱۳ به منظور ارائه مشاوره به آحاد شهروندان اصفهان در خصوص بیماری کرونا خبر داد.
به گزارش خرداد ،طاهره چنگیز عصر پنجشنبه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: این شماره به ۱۴ خط تماس آماده ارائه راهنمایی و مشاوره به شهروندان اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در حاشیه برگزاری ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به ایرنا گفت: این ستاد به منظور هماهنگی بین بخشی و تصمیم‌گیری های کلان استانی برگزار می‌شود.وی با اشاره به نقش اجتماعات در افزایش احتمال انتشار بیماری کرونا اضافه کرد: ارائه توصیه‌های مشورتی به ائمه جمعه و جماعات به منظور اتخاذ تصمیم مناسب از جمله تصمیمات جلسه امروز بود.رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان افزود: همچنین بررسی وضعیت مطب‌های شخصی و جایگزینی آن با کلینیک‌های تب که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بخش خصوصی، خیریه‌ها و سازمان نظام‌پزشکی استان تکمیل خواهد شد از دیگر مسائل مطرح شده در جلسه امروز بود.وی خاطر نشان کرد: راه اندازی این کلینیک‌ها برای مراجعه بیماران مشکوک و علائم‌دار، عاملی برای جلوگیری از تبدیل مطب پزشکان به کانون انتقال و انتشار این ویروس است.چنگیز گفت: همچنین در جلسه امروز در خصوص تامین نیازهای پشتیبانی در بخش‌های مختلف برای مقابله با ویروس کرونا و همکاری بین بخشی در کمیته حمل و نقل اطلاع رسانی تصمیم‌گیری‌هایی صورت گرفت.
تاکنون هشت بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است. برچسب ها: کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: کرونا بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/کرمانشاه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی اولین مرکز ترس از زایمان(توکو فوبیا) کشور در استان کرمانشاه خبر داد.

دکتر ابراهیم شکیبا با بیان اینکه به ترس از بارداری و زایمان توکوفوبیا (Toko phobia) می‌گویند، گفت: زنانی که به این فوبیا مبتلا هستند، ممکن است علیرغم علاقه‌ای که به بچه‌دار شدن دارند، از باردار شدن امتناع کنند و یا در صورت وقوع بارداری سزارین را به زایمان طبیعی ترجیح دهند.

وی اظهار کرد: برای کاهش ترس از زایمان این دسته از زنان، به زودی مرکز ترس از زایمان در بخشی از ساختمان کلینیک تخصصی مادر و کودک منزه راه اندازی می شود.  

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، شکیبا افزود: در این مرکز مادرانی پذیرش می شوند که بدون علت پزشکی خواهان زایمان به روش سزارین بوده و یا دارای ترس از زایمان(متوسط به بالا) هستند و از مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی ارجاع شده اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • راه اندازی اولین مرکز ترس از زایمان کشور در کرمانشاه
  • اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود