Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:26:47 GMT

ائتلاف سعودی ۱۷۴ مرتبه آتش بس الحدیده را نقض کرد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۹۷۹۱

ائتلاف سعودی ۱۷۴ مرتبه آتش بس الحدیده را نقض کرد

به گزارش المسیره یمن، نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی مناطق مختلف الحدیده را با گلوله‌های توپ و خمپاره هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، در حمله توپخانه‌ای و راکتی نیروهای ائتلاف سعوی به شهرستان التحیتای استان الحدیده دستکم هفت غیر نظامی از جمله یک کودک زخمی شدند.

دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله در مذاکرات صلحی که ۲۲ آذر ۹۷ در استکهلم پایتخت سوئد انجام شد، به توافق‌هایی از جمله موضوع آتش‌بس در الحدیده و مبادله اسرای ۲ طرف دست یافتند اما این توافق‌ها با توجه به اختلاف‌ها اجرا نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یمن حدود پنج سال است که تحت حملات گسترده ائتلاف سعودی و محاصره آن قرار دارد که نتیجه‌ای جز کشتار، آوارگی و ویرانی برای یمنی‌ها نداشته است.

مجامع بین‌المللی همچنین هشدار دادند که گرسنگی و کمبود مواد غذایی بر اثر محاصره همه جانبه، جان ۲۲ میلیون یمنی را تهدید می‌کند.

برچسب‌ها یمن جنبش انصارالله عربستان سعودی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن جنبش انصارالله عربستان سعودی یمن جنبش انصارالله عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فامیل قلابی یکی از مسئولان قضایی استان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان محمود اسپانلو گفت: این فرد  با این ادعا که نسبت خانوادگی نزدیکی با یکی از مسئولان قضایی استان دارد ، سعی داشت  مانع از توقیف قانونی خودروی خود توسط پلیس شود.
اسپانلو افزود: معرفی به عنوان مشاور ارشد نیروهای مسلح استان و نماینده ستاد کل نیروهای مسلح از دیگر عناوینی بود که این فرد برای پیشبُرد کارهای خود، جعل کرده بود .
وی گفت: متهم پس از رصد های اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان دستگیر و پس از تفهیم اتهام و به منظور تکمیل تحقیقات امروز روانه زندان شد .
دادستان مرکز استان  گفت: افراد  و به ویژه  مدیران در صورت مواجهه با افرادی که با انتساب خود به مسئولان قضایی،  سعی در پیشبُرد اقدامات خود دارند، موضوع را از طریق تماس با تلفن 1580  و یا مراجعه حضوری به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات ارشد  دادگستری استان واقع در اداره کل دادگستری گزارش دهند .

دیگر خبرها

  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد
  • دستگیری فامیل قلابی یکی از مسئولان قضایی استان
  • چاد هم نظامیان آمریکایی را اخراج می کند
  • گزارش تصویری | دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • ناپدید شدن هزاران نفر در غزه بعد از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها
  • گزارش تلویزیون سعودی از زرادخانه موشکی ایران
  • آیا امر به معروف و نهی از منکر، توهین به کرامت طرف مقابل است و یا سوق دادن او به مرتبه‌ای بالاتر از کرامت انسانی؟