Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@06:27:29 GMT

شهردار جدید زنجان نیامده، استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۹۸۰۴

سهندعلی فلاحی شهردار جدید این شهر که پیش از این / ۲۸ بهمن امسال/ با اقبال اعضای شورا، برای مدیریت شهر زنجان انتخاب شده بود، قبل از تکیه زدن بر صندلی ریاست، از این سمت استعفا کرد.

در جلسه علنی روز ۲۸ بهمن امسال شورای شهر زنجان، سهندعلی فلاحی با کسب چهار رای از هفت رای ماخوذه به عنوان شهردار منتخب زنجان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در  این رای گیری رقابت بین سهندعلی فلاحی با سعید عباسی بود که عباسی نیز با یک رأی کمتر، سه رای اعضای شورا را به خود اختصاص داد.

فلاحی متولد سال ۱۳۴۹ شهر میاندواب آذریابجان غربی است و حدود ۲۵ سال است که در شهر زنجان سکونت دارد.  

وی پیش از این مدیرعامل شرکت سیمان خمسه زنجان بوده و دانش آموخته مهندسی تولیدات کشاورزی است.

این درحالی است که شورای اسلامی شهر زنجان نیز طی هفته های گذشته یکی از چالش برانگیزترین شوراهای شهری محسوب شد چرا که برخی اعضای این شورا به دلیل مسائل مالی تحت پیگرد قرار گرفته و پس از شهردار قبلی و معاونین شهردار، تعدای از شهرداران مناطق و اعضا شورای شهر نیز بازداشت شدند.

با افزایش شمار بازداشتی ها، شورای شهر نیز از حد نصاب خارج و همین مسئله موجب افزوده شدن اعضای علی‌البدل به ترکیب شورای شهر زنجان شد.

 شهر زنجان به عنوان مرکز استان ۴۲۰ هزار نفر جمعیت و سه منطقه شهرداری دارد.

منبع: الف

کلیدواژه: شورای شهر شهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید زاهدی» به تصویب اعضای شورای شهر اصفهان رسید

تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب اعضای شورا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با پاسخ مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی به مقرهای نظامی رژیم جعلی صهیونیستی و درخواست بیان شده در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان نسبت به نام‌گذاری معبری قابل قبول به نام سردار سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی، تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید زاهدی» امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ با قید دوفوریت به تصویب اعضای شورا رسید.

این مصوبه پس از تأیید فرمانداری اصفهان اجرا خواهد شد.

کد خبر 744341

دیگر خبرها

  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان
  • اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان دستگیر شدند
  • طرح سئوال از شهردار رودان کلید خورد
  • احتمال افزایش حق مسکن کارگران در جلسه امروز
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید زاهدی» به تصویب اعضای شورای شهر اصفهان رسید
  • شهردار تهران پیگیر موضوع واگن‌ها در هیئت دولت است
  • عضو شورای شهر رشت بازداشت شد
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر رشت توسط پلیس گیلان