Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@17:15:53 GMT

هومن سیدی در سریال «قورباغه»/ببینید

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۹۸۶۷

هومن سیدی در سریال «قورباغه»/ببینید

هومن سیدی علاوه بر کارگردانی در بخش‌هایی از سریال "قورباغه" جلوی دوربین هم می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال "قورباغه " یکی از محصولات در دست ساخت شبکه نمایش خانگی است که قرار است سال آینده عرضه شود.

در این سریال که بخش‌هایی از آن در تایلند فیلمبرداری شده و این روزها گروه ساخت در تهران به کار خود ادامه می‌دهند، نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ایفای نقش می‌کنند و هومن سیدی کارگردان آن است. 

این تصویر را از گریم هومن سیدی که در بخش‌هایی از سریال جلوی دوربین هم رفته است، ببینید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تایلند دوربین فرهنگ و هنر سریال قورباغه هومن سیدی نوید محمدزاده هومن سیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، این موبایل دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی pOLED است که حافظه داخلی و RAM آن از نسخه عرضه شده در هند بیشتر است.

موتورلا اج ۵۰ پرو دارای یک نمایشگرpOLED با اندازه ۶.۷ اینچ و وضوح ۱.۵K است که رفرش ریت ۱۴۴ هرتز دارد و با کورنینگ گوریلا گلس ۵ محافظت می شود. در این دستگاه از تراشه اسنپ دراگون ۷ Gen۳ شرکت کوالکام استفاده است. نسخه جهانی اج ۵۰ پرو برخلاف نسخه عرضه شده در هند با ۸ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، دارای ۱۲ گیگابایت RAM و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

پشت موبایل موتورلا تنظیمات ۳ تایی دوربین دارد که حسگر اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل همراه یک دوربین اولتراواید۱۳مگاپیکسل و دوربین تله فوتو۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و زوم هیبرید ۵۰ برابری است. دوربین سلفی اج ۵۰ پرو نیز ۵۰ مگاپیکسل است.

در کنار این موارد نسخه جهانی موتورلا اج ۵۰ پرو مجهز به سیستم عامل اندروید۱۴، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ واتی است. همچنین موبایل مذکور در برابر آب و گردوغبار مقاوم است و گواهینامه IP۶۸ دارد.

دستگاه مذکور در سه رنگ عرضه می شود و قیمت آن در انگلیس ۵۹۹ پوند و در اروپا ۶۹۹ یورو است. همچنین موتورلا اعلام کرده اج ۵۰ پرو را در آسیا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه نیز عرضه می کند. جالب آنکه خریداران موبایل در اروپا و انگلیس ایربادهای تازه عرضه شده «موتوباد» را دریافت می کنند.

کد خبر 6080773 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • خودنمایی طبیعت بهاری روستای سراب رود از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • شادی منشوری گلزن پرسپولیس (+عکس)
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • دوربین insta360 X4 چه مشخصاتی دارد؟
  • پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم
  • دوربین ثبت وقایع خودرو؛ مزایا، قیمت و هر آنچه باید بدانید
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13