Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی انصاری از وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک می خواهد که به رشته شنا نگاه ویژه داشته باشند و از تمرینات آن‌ها در استخر آزادی بازدید کنند.

مهدی انصاری ملی‌پوش شنا در مورد شرایط تمرینات و اردوی تیم ملی شنا اظهار کرد: در حال حاضر تنها من در اردوی تیم ملی هستم، سایر ملی پوشان در شهرهای خود تمرین می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کاری که فدراسیون شنا می توانسته برای ما انجام داده است اما کمیته ملی المپیک و وزرارت ورزش حمایتی نمی کنند. ما سختی‌های زیادی کشیدیم و فشار زیادی را تحمل می کنیم. استخر آزادی ۱۰ روزی خراب و آب آن سرد شده بود و ما نمی توانستیم در آن تمرین کنیم. تنها استخر استاندارد ایران هم همان آزادی است ولی ۱۰ روز تا دو هفته طول کشید تا تعمیرات آن تمام شود.

وی در ادامه به سردی دمای محیط استخر آزادی اشاره کرد و گفت: دمای محیط استخر آزادی فوق العاده سرد است، حتی سرمای آن از بیرون استخر هم بیشتر است. این خیلی ما را اذیت می کند و احتمال سرماخوردگی ورزشکاران را نیز در پی خواهد داشت. چند سالی است که ما این مشکل را داریم، ما همیشه این مشکل را اعلام می کنیم اما کسی رسیدگی نمی کند. ما مجبوریم دمای آب استخر را بالاتر ببریم تا مریض نشویم. در این شرایط استانداردهای روز دنیا اجرا نمی شود چون آب گرم و محیط خیلی سرد است. ما تلاش خود را می کنیم ولی عملکردمان در تمرینات خوب نیست. آب گرم ضربان قلب را بالا می‌برد و سبب می شود تمریناتمان کم تاثیر باشد.

دارنده مدال برنز ۵۰ متر پروانه قهرمانی آسیا در ادامه گفت: باید از رییس هیات استان خراسان رضوی تشکر کنم که همیشه از شناگران ملی چه از نظر مالی و چه از بابت مسائل و مشکلات دیگر حمایت می کند. هر موقع که مشکلی بوده با یک تلفن آن را رفع کرده است. همچنین از رضوانی رییس فدراسیون باید تشکر کرد که در این مدت که برای المپیک تمرین می کنیم امکانات لازم را فراهم کرد، اما متاسفانه کمیته و وزارت هیچ نگاهی به رشته ما ندارند. همیشه و همیشه حرف این است که مدال بیاورید تا کمکتان کنیم. مگر می شود زمینی که نهالی در آن کاشته نشده و آبیاری نکرده‌ایم محصول دهد؟ وقتی ورزشکار مدال بگیرد دیگر نیازی به حمایت ندارد.

وی ادامه داد: نزدیک المپیک است اما ما هنوز هیچ چیز حمایتی ندیده ایم. حتی دریغ از اینکه مسئولان یکبار به محل تمرین ما بیایند تا سردی هوا را درک کنند. آنقدر هوا سرد است که با لباس هم نمی توان در استخر آزادی نشست چه برسد که با مایو به آب بزنیم. مربی ما با گرمکن و کلاه سر تمرین می نشیند. امیدوارم که یک روزی به ما و به ورزش ما توجه کنند.

رکورددار ۱۰۰ متر پروانه در خصوص رکورد ورودی المپیک گفت: رکورد ورودی المپیک برای ۱۰۰ متر  پروانه ۵۳.۵۲ است و رکورد ملی که در اختیار من است ۵۴.۱۷ است که ۶۰ صدم ثانیه با ورودی فاصله دارم. این فاصله زیادی نیست و می شود به آن رسید ولی با حمایت و انگیزه که هیچ کدام آنها نیست. سینا غلامپور برای ۱۰۰ متر آزاد، بنیامین قره حسنلو برای ۵۰ متر آزاد و علیرضا یاوری برای ۲۰۰ آزاد و ۱۰۰ پروانه تلاش می کنند. همه شناگران تنها یک ثانیه یا کمتر با ورودی المپیک فاصله دارند.

وی افزود: دو مرحله لیگ را پشت سر گذاشتیم، یک مرحله دیگر هم در پیش داریم که ۵ شنبه و جمعه انجام می شود. ما چهار نفر که برای المپیک تمرین می کنیم برای مرحله آخر باید حجم و شدت تمرینات را کم کنیم تا بدن ریکاوری شود و انرژی لازم بدست آید. هدف ما کسب سهمیه المپیک است و برای اواخر اسفند ماه باید برای کسب سهمیه تلاش کنیم. آن‌طور که من می‌دانم باید برای مسابقات اول به ایتالیا و مجارستان و بعد به دوبی می رفتیم. ایتالیا که مسابقاتش به تعویق افتاد و اردیبهشت ماه برگزار می شود. اول یا دوم فروردین نیز عازم مجارستان خواهیم بود. اما نمی دانم بعد از مجارستان مستقیم به دوبی می رویم یا به ایران می آییم و بعد عازم دوبی می شویم. ما مشکل سربازی داریم و با توجه به تعطیلات نوروز مشکلاتی در اعزام به دوبی خواهیم داشت و ممکن است به مسابقات دوبی نرسیم.

وی در پاسخ به این سوال که چند مسابقه برای کسب سهمیه المپیک در پیش دارند گفت: من تنها از مجارستان و دوبی خبر دارم. تا ۱۰ روز قبل از المپیک در هر مسابقه ای که فینا اعلام کند می توانیم شرکت کنیم و سهمیه المپیک بگیریم. حال اعزام ما بستگی به بودجه فدراسیون دارد که بفرستد یا خیر.

وی در پایان گفت: ما همیشه حرف‌هایمان را می زنیم، اما رسیدگی نمی شود، نمی دانم شاید به گوش مسئولان نمی رسد. کسی که رییس سازمان ورزش است باید حواسش به همه ورزش‌ها باشد. از رییس کمیته ملی المپیک و از وزیر ورزش دعوت می کنم که در همین روزهای سرد یک روز ۶ صبح به تمرین ما بیایند و ببینند می توانند سرمای استخر آزادی را با لباس تحمل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخر آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: تمام امکانات و زیر ساخت‌ها و تجهیزات برای برقراری پروازهای داخلی و بین‌المللی در این فرودگاه مهیا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عنایت انصاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 24 سورتی پرواز، یک هزار و 48 نفر اعزام و پذیرش مسافر و 12 هزار و 4٣٣ کیلوگرم در فرودگاه شهدای مرکز استان کهگیلویه وب یوراحمد در فرودین ماه امسال انجام گرفته‌ است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد 251 پرواز، 18 هزار و 540 مسافر اعزام و پذیرش و افزون بر 154 هزار و ٢١٧ کیلوگرم بار در فرودگاه یاسوج جابه‌جا شده‌ است، عنوان کرد: امید است امسال نیز با حمایت و پیگیری‌های مدیران ارشد استان افزایش پروازها در مسیر تهران و ایجاد مسیرهای جدید، شاهد رشد و ارتقا در این فرودگاه باشیم.

انصاری با بیان اینکه پروازها توسط شرکت هواپیمایی ماهان و در مسیر تهران یاسوج ـ تهران انجام شده‌ است، تصریح کرد: در سال گذشته با اعتباری افزون بر 33 میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، عملیات توسعه و بهسازی در امور عملیات هوانوردی و عملیات فرودگاهی و امور امنیتی در فرودگاه یاسوج هزینه شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین پروژه‌ها عبارتند از: توسعه و بهسازی ساختمان ایمنی و آتش‌نشانی، خرید دستگاه‌های چیلر ٢٨ تنی، هواساز و احداث ساختمان‌های مربوطه و نصب آنها به‌منظور ایجاد هوای خنک در سالن ترمینال برای رفاه حال مسافران، بهسازی ساختمان‌های سپاه حفاظت و پلیس، خرید و نصب دوربین‌های مداربسته در ایرساید و لندساید و نصب راه‌بند ضد تروریستی و دستگاه اکسس کنترل به‌منظور افزایش ضریب امنیتی است. 

انصاری ادامه داد: طبق مقررات و دستور معاونت محترم وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیران فرودگاه موظف هستند زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات لازم را در فرودگاه‌ها مهیا کنند و برقراری پرواز پس از درخواست و مطالبه مردم بایستی توسط مدیران ارشد استانی اقدام شود. در فرودگاه یاسوج همه امکانات و زیر ساخت‌ها و تجهیزات برای برقراری پروازهای داخلی و بین‌المللی مهیا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج