Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: پیشنهاد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال باویلچر از طرف فدراسیون جانبازان و معلولین بود. تاریخ انتشار: 00:01 - 09 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۷۳۳

هادی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر برای پارالمپیک توکیو اظهار داشت: پیشنهاد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال باویلچر از طرف فدراسیون جانبازان و معلولین بود و ما هم طبق آیین‌نامه عباس آقاکوچکی را جایگزین مازیار میرعظیمی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالاخره او کسی است که سابقه حضور در پارالمپیک را  داشته است.

وی در مورد اینکه آیا به دلیل شیوع ویروس کرونا احتمال عدم حضور تیم ملی پارادوومیدانی در مسابقات امارات وجود دارد یا خیر، گفت: تا امروز خبری مبنی بر لغو مسابقات فزاع امارات منتشر نشده یا که برای ما ارسال نشده است. این موضوع باید از طرف میزبان مسابقات یا کمیته بین‌المللی پارالمپیک اعلام شود. ما کارهای مربوط به تهیه بلیت و ... را بری اعزام ورزشکاران به امارات انجام داده‌ایم. البته ورزشکاران باید بروند کسب سهمیه پارالمپیک کنند و برخی ورزشکاران هم کلاس‌بندی شوند.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص شرایط اردویی تیم ملی والیبال نشسته گفت: مسابقات جام بین قاره‌ای قرار بود چهارم اردیبهشت در چین برگزار شود، اما بنا به تصمیم گرفته شده به دلیل شیوع ویروس کرونا میزبانی به مصر داده شد. شرایط ملی‌پوشان خوب است و فعلأ به دلیل برخی مسائل تصمیم گرفتیم اردوی تیم ملی را تعطیل کنیم. 

رضایی در خصوص اینکه آیا تیم ملی بسکتبال باویلچر شانسی برای گرفتن مدال در پارالمپیک دارد یا خیر، اظهار داشت: تمام ما برای بر افراشتن ورزش ایران تلاش می‌کنیم و باید شرایط را به نحوی پیش ببریم تا هم رشته بسکتبال باویلچر و هم سایر رشته‌ها بهترین نتایج را کسب کنیم. افت و خیز ورزشکاران ما زیاد است، اما پیش‌بینی ما همان کسب ۹ مدال طلا است.

وی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند کمیته ملی پارالمپیک به دلیل حواشی ایجاد شده در عدم اعزام این تیم به پارالمپیک، کادرفنی تیم بسکتبال باویلچر را تغییر داده است، خاطرنشان کرد: شاید ورزشکار تعصب به مربی داشته باشد اما ما تصمیم گرفتیم به حواشی اخیر ورود پیدا نکنیم. ده روز قبل نامه‌ای را به مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین ارسال کردیم و در آن خواستار این شدیم تا تکلیف کادرفنی را مشخص کنند و روز چهارشنبه آنها سرمربی جدیدی را برای این تیم انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: انتخاب آقاکوچکی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر برای پارالمپیک توکیو

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال باویلچر هادی رضایی بسکتبال با ویلچر کمیته ملی پارالمپیک فدراسیون جانبازان و معلولین فدراسیون جانبازان و معلولین تیم ملی بسکتبال باویلچر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال گفت: ۴ گزینه داخلی و ۵ مربی خارجی برای هدایت تیم ملی بسکتبال مشخص شده‌اند که در نشست بعدی این کمیته مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، سعید تابش‌نیا در خصوص نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال با هدف معرفی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: در این نشست ۴ گزینه داخلی و ۵ مربی خارجی مطرح شدند، رزومه مربیان خارجی دریافت و قرار شد در کمیته فنی مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرد، نفرات داخلی هم سرشناس بوده و همه از آنها شناخت کاملی دارند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ای که مد نظر داریم در پایان این هفته نشستی دیگر را خواهیم داشت تا کمیته فنی نظر خود را در خصوص نفرات مطرح کند. برنامه ما این است که در نهایت به یک گزینه داخلی و خارجی برسیم تا بعد از بررسی در کمیته فنی و هیات‌ رئیسه، سرمربی جدید انتخاب و معرفی شود.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در واکنش به اینکه ۲ مربی سرشناس لیگ برتری هم در بین این نفرات حضور دارند یا خیر، گفت: با توجه به این که لیگ در حال برگزاری است فعلا در این خصوص اظهار نظری نمی‌کنم،‌ اما در مورد گزینه‌های خارجی می‌توانم این را بگویم که آنها از مربیان مطرح بسکتبال و از کشورهای اسپانیا، صربستان و ایتالیا هستند.

تابش‌نیا در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به افزایش هزینه‌های ارزی شانس مربیان داخلی بیشتر از گزینه‌های خارجی است، تاکید کرد: در انتخاب سرمربی تیم ملی باید به همه موارد توجه داشت، در این خصوص هم در نشست کمیته فنی بحث و تبادل نظر شد که اگر به گزینه خارجی رسیدیم با چه شرایطی باید اقدام کرد. در این خصوص مشکلی وجود ندارد و صحبت‌های ابتدایی نیز با این نفرات صورت پذیرفته تا در صورت رسیدن به یک نقطه نظر مشترک، وارد مرحله جدیدی از مذاکرات شویم.

وی با تاکید بر نقش کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در تصمیم‌گیری و ادامه این روند خاطر نشان کرد: تصمیم بر این شد برای سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران وظایف و مسئولیت کمیته فنی بیان شود چراکه این کمیته موظف است اطلاعات و روند فعالیت تیم ملی را به رئیس فدراسیون ارائه دهد که بر این اساس در تمامی پیروزی‌ها و شکست‌های احتمالی این کمیته دخیل است و باید پاسخگو باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • فیلم| چرا ورزشکاران از فیلم «پرویزخان» گلایه داشتند؟/ نظر دختر سرمربی معروف در مورد «پرویزخان»
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود