Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید اگر داور بازی تیمش با سپاهان بهتر قضاوت می‌کرد، ممکن بود برنده شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، میودراگ رادولوویچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: بازی خیلی سختی برای تیم من بود. ما یکشنبه بازی سختی با استقلال داشتیم و سپاهان بازی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان کافی برای ریکاوری نداشتیم. اگر کسی بازی را دیده باشد فکر می‌کند که آن‌ها ریکاوری خوبی نداشتند و تیم من سرزنده تر بازی کرد. متاسفانه در دقایق ابتدایی گل خوردیم و بازی کمی برای ما سخت شد.

او ادامه داد: در نیمه دوم قضیه تغییر کرد و توپ را خوب تصاحب کردیم. سه شانس مسلم گلزنی داشتیم. یک پنالتی صد درصد هم که همه به جز داور آن را دیدند، برای ما گرفته نشد. بازی قبل هم در یک صحنه مشکوک به آفساید گل خوردیم. امروز هم پنالتی واضحی را برای ما نگرفتند و ما می‌توانستیم بازی را ببریم. مدیریت باشگاه باید صحبتی بکنند تا بفهمیم چرا داوری‌ها اینگونه است.

رادولوویچ اضافه کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که مثل شیر امروز جنگیدند و مستحق بهترین‌ها هستند. پنج بازی خیلی خوب کردیم و به همین روند ادامه می‌دهیم. با این سبک بازی امیدوارم در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی ذوب آهن درباره سجاد آقایی هم گفت: او بازیکن مستعد و خوبی است ولی دیر به تیم ما اضافه شد. تمام بازیکنان در تیم من شانس بازی دارند و در تمرینات آنالیز می‌شوند. او بازیکن با کیفیتی است ولی با ۲۰ درصد از آمادگی بدنی در تیم ما حاضر شد. من هر روز با بازیکنان وقت می‌گذارم از ۲۷ نفر ۱۱ نفر را برای بازی انتخاب می‌کنم. آقایی باید من و کادر فنی را متقاعد کند که مستحق بازی کردن است. او باید در بازی های دوستانه خودش را اثبات کند.

رادولوویچ در پاسخ به این پرسش که آیا توانسته خودش را ثابت کند، اظهار کرد: از تیمم کاملا راضی هستم. شغل من داوری نیست ولی در چهار روز گذشته از داوری ضربه خوردیم.

او درباره اینکه قلعه نویی گفت ذوب آهن موقعیت زیادی در این بازی نداشت و نیازمند هم روی زمین نیفتاد هم گفت: قلعه نویی را از ۱۰ سال پیش می‌شناسم. او مربی خوب و یک جنتلمن است ولی مثل اینکه من بازی را طور دیگری دیدم. ما سه شانس مسلم گلزنی داشتیم. پنالتی ما را همه دیدند. سوال من این است که سپاهان چه شانس‌هایی داشت؟ نمی‌خواهم درباره تیم حریف صحبت کنم و از تیمم راضی هستم. اگر داور پنالتی اول ما را گرفته بود ممکن بود برنده بازی شویم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران آیت الله بهجت پنومونی ملکه رنجبر لیله الرغائب معصومه ابتکار سپاهان ذوب آهن تساوی دربی اصفهان تابناک ورزشی کروناویروس کرونا در ایران آیت الله بهجت پنومونی ملکه رنجبر لیله الرغائب معصومه ابتکار ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟

ثانیه‌های پایانی نیمه اول ملوان و سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران در حالی با نتیجه یک بر صفر دنبال می‌شد که رامین رضائیان روی اعتراض به تصمیم حسین ظهیری کمک داور مسابقه و توصیه‌ای که او به مرتضی منصوریان داور مسابقه داشت، با کارت زرد جریمه شد، تا در کنار نتیجه که سپاهانی‌ها به شدت از آن ناراحت بودند، خبر تلخ دیگری هم خیلی زود دست به دست شود و آن هم محرومیت رامین رضائیان از بازی بعدی مقابل پرسپولیس به دلیل ۴ کارته شدن بود.

در واقع شاید اگر سپاهان در بازی بعدی با تیمی غیر از پرسپولیس بازی داشت، محرومیت رامین رضائیان اینقدر مورد توجه قرار نمی‌گرفت، اما بلافاصله بسیاری از رسانه‌ها به آن پرداختند.

پس از پایان مسابقه نیز در نشست خبری از مورایس درباره محرومیت رضائیان در بازی با پرسپولیس پرسیدند که سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به آن ابراز بی اطلاعی کرد و تاکید داشت که این موضوع باید بررسی شود.

به همین جهت در پایان مسابقه تماسی با رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان داشتیم که او محرومیت رضائیان را تکذیب کرد و بیان داشت که ستاره ملی پوش طلایی‌پوشان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ کارته شده و منعی برای حضور مقابل پرسپولیس در هفته بعدی مسابقات لیگ برتر که پس از برگزاری مسابقات جام حذفی انجام می‌شود، ندارد.

در واقع رامین بسیاری از سایت‌های ورزشی تا پیش از بازی برابر ملوان ۳ کارت زرد به نام رضائیان ثبت کرده‌اند که مقابل پرسپولیس، آلومینیوم و نساجی مازندران بوده است، اما رضا فتاحی می‌گوید مدافع راست سپاهان در مصاف با آلومینیوم که تیم مورایس سه اخراجی داشت و کارت‌های زیادی از سوی وحید کاظمی در این مسابقه داده شد، کارتی دریافت نکرده است.

با این وصف رضائیان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان در انزلی ۳ کارته شد و منعی برای بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر ندارد.

منبع: ورزش سه

tags # رامین رضائیان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!