Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش بوکس ایران گفت: اگر بخواهم سهمیه المپیک خودم را نهایی کنم حداقل باید چهار برد به دست بیاورم. تاریخ انتشار: 01:01 - 09 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۸۳۲

امید احمدی‌صفا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص حضور تیم ملی بوکس در اردن برای مسابقات گزینشی المپیک اظهار داشت: فکر نمی‌کردم هتل خوبی در اختیار ما قرار داده شود اما خوشبختانه هتل از طرف مسئولان کشور میزبان به ما داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لحاظ تغذیه و امکانات مشکلی نداریم و حتی یکی از طبقات این هتل از وسایلی مانند تردمیل و بدنسازی برخوردار است که می‌توانیم کارهای بدنسازی و دوندگی را انجام دهیم. البته محوطه دور هتل هم برای دویدن بسیار خوب است.

وی افزود: تنها برای انجام تمرینی باید به سالن برویم که آن هم وسیله نقلیه از طرف کشور میزبان در اختیار ما قرار داده شده تا بدون هیچ مشکلی رفت و آمد کنیم. شرایط ما در هتل خوب است. هیچج قرنطینه‌ای در کار نیست هر چند که در این مدت کوتاه دو بار از ما تست کرونا گرفته شده است اما این برای سلامتی خودمان است.

ملی‌پوش بوکس تصریح کرد: کمال تشکر و قدردانی را از مسئولان کشور اردن دارم که تاکنون بدون هیچ مشکلی هر را خواسته‌ایم در اختیار ما قرار داه‌اند. در بوکس آسیا همیشه سخت‌ترین قرعه و سنگین‌ترین وزن از لحاظ قرعه وزن ۵۲ کیلوگرم است. تنها دلیل این موضوع این است که بوکسور‌های زیادی از کشور‌های مختلف در این وزن حضور پیدا می‌کنند.   احمدی‌صفا در پایان با اشاره به اینکه برای کب سهمیه المپیک باید چهار پیروزی به دست بیاورد، خاطرنشان کرد: اگر ۴۰ کشور در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کنند نزدیک به ۳۵ یا ۳۶ بوکسور در سبک وزن حضور دارند. در بوکس آسیا سنگ بیاندازی به سبک وزن می‌خورد و این موضوع کار من را برای کسب سهمیه سخت می‌کند. فکر می‌کنم اگر بخواهم سهمیه المپیک خودم را نهایی کنم حداقل باید چهار برد به دست بیاورم. همه می‌دانند دستیابی به چنین هدفی سخت است، اما با این وجود من احمدی‌صفا هستم و از تجربه‌هایی که کسب کرده‌ام باید در اینجا به کار ببندم. تمام فکرم معطوف به المپیک است و به امید خدا می‌توانم به این امر مهم دست پیدا کنم. بیشتر بخوانید: ملی‌پوشان بوکس در اردن تست کرونا دادند/ حضور دو پرستار همراه با کاروان تیم کُره در محل مسابقات + تصاویر انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امید احمدی صفا المپیک توکیو باید چهار احمدی صفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کد خبر 6086856

دیگر خبرها

  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • نهایی شد: نبرد المپیکی حسن و کامران در مجارستان
  • الفتی، اولین المپیکی تاریخ ژیمناستیک ایران شد
  • ژیمناستیک ایران برای اولین بار المپیکی شد