Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار برگشت دو تیم از ساعت 23:30 در ورزشگاه اولدترافورد آغاز شد. 

طرفداری- منچستریونایتد در مسابقه‌ای که نیمه اول آن قطعا بهترین نیمه اول آن‌ها در فصل جاری بود، شکست سختی به بروخه تحمیل کرد و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یافت. در شب بازگشت پر قدرت اسکات مک تومینای به ترکیب اصلی، برونو فرناندز دوباره ستاره اول تیمش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش خوان ماتا هم از دیگر نکات قابل توجه این مسابقه بود. 

مشخصات بازی روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه 27 فوریه 2020 / 8 اسفند 1398 تورنمنت: مرحله یک شانزدهم نهایی فصل 20-2019 لیگ اروپا ورزشگاه: اولدترافورد کارت قرمز: سیمون دلی (23) بروخه) گلزنان: برونو فرناندز (27)، اودیون ایگالو (34)، اسکات مک تومینای (41) و فرد (81 و 3+90) برای منچستریونایتد اتفاق ویژه

اودیون ایگالو در اولین حضور خود در ترکیب اصلی منچستریونایتد در اولدترافورد گلزنی کرد تا گلش را این گونه به خواهر مرحومش تقدیم کند. 

ترکیب دو تیم و آمار بازی شرح گل‌ها

منچستریونایتد 1-0 بروخه؛ فرناندز (27): شوت از پشت محوطه جریمه جیمز با مهار زیبای دلی همراه شد! این مدافع با شیرجه‌ای بهتر از مینیوله، کارت قرمز را به جای خرید و یک پنالتی در اختیار حریف قرار داد. فرناندز با سبک خاص خودش برخلاف شیرجه دروازه‌بان توپ را به تور دروازه رساند. 

منچستریونایتد 2-0 بروخه؛ ایگالو (34): پاس بلند چشم نواز فرناندز با پاس رو به بیرون تک ضرب ماتا همراه شد تا ایگالو در دهانه دروازه فقط توپ را با پا به سمت هدف هدایت کند. 

منچستریونایتد 3-0 بروخه؛ مک تومینای (41): فرد توپ را با پاس رو به بیرونی به پشت محوطه جریمه فرستاد تا مک تومینای با شوت دقیق پای راست خود، مینیوله را به تماشای یک گل دیدنی دعوت کند. 

منچستریونایتد 4-0 بروخه؛ فرد (81): لینگارد پس از عبور از مدافع حریف، مینیوله را هم رد کرد تا با پاسی عرضی فقط زحمت هدایت توپ به درون دروازه را به فرد بسپارد. 

منچستریونایتد 5-0 بروخه؛ فرد (3+90): پس از یک کار تیمی خوب، چونگ توپ را برای فرد ساخته و پرداخته کرد تا شوت سر ضرب پای چپ این بازیکن اختلاف را به پنج گل افزایش دهد.

خلاصه بازی

اضافه می‌شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط قرمز ایران روی رویای خاورمیانه جدید و کریدور IMEC

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، «پروژه‌هایی مانند کریدور تجاری IMEC برای مدت نامحدودی از مسیر فعالیت خارج شده است». این بخشی از گزارش موسسه تحقیقات فناوری جورجیا آمریکا پس از حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل است.
کریدور تجاری IMEC بنا بود پیوندی اقتصادی، سیاسی و امنیتی میان هند، امارات، عربستان و اسرائیل در جهت توسعه این کشورها باشد، ایده شکل‌گیری کریدور و بخشی از ایده آمریکا برای مدیریت غرب آسیا به حساب می‌آید و پیشتر نتانیاهو از آن به عنوان طرح خاورمیانه جدید نام برده بود.

این کریدور یکی از رقبای جدی کریدور شرق به غرب از مسیر ایران به حساب می‌آید. سفیر سابق هند در آمریکا و اسرائیل آرون کی سینگ نفوذ در غرب آسیا بدون در نظر گرفتن نقش ایران را اشتباه راهبردی دانسته و می‌گوید که «اتکاء صرف به اعراب و اسرائیل در غرب آسیا برای هیچ طرفی دستاورد ندارد».

دیگر خبرها

  • بازگشت مربی منچستریونایتد به تراکتور!
  • جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد
  • جادوی شرق در سمرقند
  • کرگر: تیمی که قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود، لزوما بهترین تیم اروپا نیست
  • لیگ کنفرانس اروپا؛ امروز: کار دشوار آستون ویلادر فرانسه
  • پالنگان کردستان در رویای جهانی شدن
  • رویای نتانیاهو برای پیروزی با وجود ۷ ماه ناکامی در غزه
  • رویای تازه شاه آلمان؛ آلونسو باز هم قهرمانی می‌خواهد
  • خط قرمز ایران روی رویای خاورمیانه جدید و کریدور IMEC
  • عکس| کمک ستاره بزرگ رقیب برای قهرمان جادوی ژابی