Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، هفت دیدار همزمان برگزار شد.

تیم فوتبال منچستریونایتد در یکی از مهمترین بازیها، در ورزشگاه اولدترافورد میزبان کلوب بروژ بلژیک بود که با چهار گل به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برونو فرناندز در دقیقه ۲۷ (پنالتی)، ایگالو در دقیقه ۳۴، مک تومینای در دقیقه ۴۱ و فرد در دقایق ۸۲ و ۹۰، گل‌های شیاطین سرخ را در این مسابقه به ثمر رساندند. ضمن آنکه مهمان با اخراج دلی در دقیقه ۲۳، ۱۰ نفره بازی کرد.

با این نتیجه و با توجه به تساوی یک بر یک دو تیم در بلژیک، شاگردان سولسشیر با پیروزی شش بر یک در مجموع دو بازی راهی مرحله یک هشتم شدند.

در دیگر دیدار مهم، اینتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر جوزپه مه آتزای شهر میلان (به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایتالیا) میزبان لودوگورتس بلغارستان بود که با نتیجه دو بر یک پیروز شد. بیراگی در دقیقه ۳۲ و لوکاکو در دقیقه ۴۵ برای نراتزوری جواب گل دقیقه ۲۶ سوزا از تیم حریف را دادند.

شاگردان کونته با این پیروزی، در مجموع دو مسابقه چهار بر یک پیروز شدند و صعود کردند.

در بازی دیگر تیم آرسنال در لندن میزبان المپیاکوس یونان بود که با یک گل شکست خورد. سیه در دقیقه ۵۳ تک گل یونانی‌ها را به ثمر رساند تا با توجه به پیروزی یک بر صفر توپچی‌ها در بازی رفت، این بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

نتایج سایر دیدار‌های همزمان:

آژاکس هلند ۲ - ختافه اسپانیا ۱ (۲ - ۳)

بنفیکای پرتغال ۳ - شاختاردونستک اوکراین ۳ (۴ - ۵)

سلتیک اسکاتلند ۱ - کوپنهاگن دانمارک ۳ (۲ - ۴)

سویای اسپانیا ۰ - کلوژ رومانی ۰ (۱ - ۱)

بیشتر بخوانید:

کلایورت حکم صعود رُم را در بلژیک امضا کرد

شاگردان جرارد نخستین مسافر مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا 

طوفان دیدار سالزبورگ - اینتراخت را لغو کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ اروپا دنیای فوتبال فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم

سال 1986 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام یوفا فصل 1985/86،‌ دو تیم رئال مادرید و اینتر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در حالی که اینتر در بازی رفت 3-1 برنده مسابقه شده بود، در این مسابقه در وقت های قانونی 3-1 شکست خورد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. دو گل سانتیانا در وقت های اضافه، جواز حضور رئال مادرید در فینال آن فصل را صادر کرد. رئال مادرید با غلبه بر کلن در فینال رقابت ها برای دومین بار فاتح جام یوفا شد.

دانلود (12.1MB)

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌ نفت + فیلم
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم