Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:30:29 GMT

آیین اعتکاف رجبیه امسال برگزار نمی شود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۰۱۹۳

آیین اعتکاف رجبیه امسال برگزار نمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به تصویب حجت‌الاسلام حسن روحانی رسیده است، آئین معنوی اعتکاف لغو شد.

این آئین بنا بود از ۱۸ تا ۲۰ اسفند در مساجد کشور برگزار شود.

کد خبر 4864992.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: آیین اعتکاف ویروس کرونا ماه رجب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کنفرانس بین المللی معرفی کتاب گام دوم انقلاب تمدن نوین اسلامی قرآن مجمع عالی حکمت اسلامی ویروس کرونا پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات مسجد نشست علمی مرکز فرهنگی شهر کتاب فعالیت های قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره کلاسیک

 

به گزارش تابناک، به نقل از ددلاین، هاروی کایتل، ساموئل ال.جکسون، اوما تورمن و جان تراولتا دیروز پنج‌شنبه در جشنواره فیلم کلاسیک TCM در سینمای چینی هالیوود گردآمدند تا با حضور در مراسم سی‌امین سالگرد «داستان عامه پسند» این فیلم را گرامی بدارند.

موضوع جشنواره امسال فیلم کلاسیک تی‌سی‌ام که تا یکشنبه ۲۱ آوریل ادامه دارد، «تحت تعقیب: جنایت و عدالت در فیلم» است. فیلم‌های مهم دیگری در کنار «پالپ فیکشن» در برنامه امسال جای گرفته‌اند که «محله چینی‌ها»، «هری کثیف»، «بعد از ظهر سگی»، «در کمال خونسردی»، «شمال از شمال غربی» و «در بارانداز» از آن جمله هستند.

طبق سنت جشنواره، همه نمایش‌ها با برنامه مقدمه ویژه‌ای درباره زمینه فیلم‌ها همراه هستند و برای نمایش «پالپ فیکشن» هم ابتدا برنامه گفت‌وگو با تراولتا، تورمن، جکسون و کایتل برگزار شد. از دیگر بازیگران سینما روزانا آرکت، فیل لامار، بور استیرز، اریک استولتز، جولیا سوینی و فرانک ویلی هم در این برنامه حضور داشتند.

«داستان عامه‌پسند» یا «پالپ فیکشن» سال ۱۹۹۴ به کارگردانی کوئنتین تارانتینو اکران شد. او و راجر آواری برای نوشتن فیلمنامه این فیلم برنده جایزه اسکار شدند.

امسال پانزدهمین دوره جشنواره فیلم‌های کلاسیک برگزار می‌شود و قرار است بیلی دی ویلیامز بازیگر و لوییس بوول چهره‌پرداز تجلیل شوند. جینی بسینگر نویسنده نیز جایزه رابرت آزبورن را دریافت می‌کند و جودی فاستر در مراسم ثبت جای دست خود حضور می‌یابد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • «بازار هنری ایران» برگزار می‌شود/ در خوشنویسی پیشتازیم
  • ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره کلاسیک
  • تجلیل از مسئولان و دست‌اندرکاران اعتکاف در قزوین
  • همدلی نیاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان با آیین سنتی ورف چال؛ روزی که زنان پادشاهی می‌کنند
  • همدلی نیاکی‌ها و اسکی‌ها لاریجان با آیین سنتی ورف چال؛ روزی که زنان پادشاهی می‌کنند
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود