Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بیمارستان میلاد لاهیجان در خصوص فوت پرستار ۲۴ ساله  در گفتگویی گفت: نرجس خانعلی زاده از بیمارستان امام خمینی تهران به لاهیجان آمد و قبل از اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور شدت بگیرد علائم حاد تنفسی داشت و با وجود اینکه مسئولان در این زمینه دیر اطلاع رسانی کردند و فردی در لاهیجان به این ویروس مبتلا شود این پرستار به سرماخوردگی شدید مبتلا شده و ۳ روز نیز مرخصی استعلاجی گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از اتمام مرخصی و زمانیکه وی به بیمارستان آمد حالش اصلا خوب نبود و بلافاصله تمام اقدامات پزشکی در خصوص نرجس اجرا شد و با لباس مخصوص وی را در بیمارستان بستری کردیم تا اینکه شنبه حال عمومی شان بدتر شد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند، روز دوشنبه علاوه بر دارو درمانی و مراقبت‌های دیگر برای وی لوله گذاری صورت گرفت که متاسفانه در حالی که تمام پزشکان تلاش کردند تا او را نجات دهند، روز سه شنبه ۶ اسفند ماه فوت کردند.   دکتر سعید صباحی در ادامه افزود: نرجس خانعلی زاده از قبل مشکلات تنفسی داشت و در محیط بیمارستان به بیماری خاصی مبتلا نشده است با وجود اینکه در برخی بیمارستان‌ها وقتی پرستاران مشکوک به کرونا می‌شوند به بیمارستان‌های دولتی ارجاع داده می‌شوند ما از همان لحظه اول تا زمان فوت ایشان تمام خدمات آی سی یو و دارویی را به ایشان سرویس دهی کردیم، اما متاسفانه با وجود این خدمات فوت کردند.

وی بیان کرد: روز گذشته با پدر، مادر، عمو و نامزد ایشان گفتگو کردم تا به آرامش برسند نتیجه تست ایشان هنوز به دست ما نرسیده، اما می‌توان عنوان کرد که نرجس خانعلی زاده بر اثر کرونا درگذشته است، ولی باید این نکته را نیز مد نظر قرار داد که وی از قبل مشکلات تنفسی داشته و از بیمارستان امام خمینی به بیمارستان میلاد آمده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر پرستار لاهیجانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر ارسلان دمیرچی به خبرنگار صدا و سیمای گفت: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب زن و مرد گیلان در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و ۸ هزار و ۲۹۲ نفر هم در گروه آزمایشی علوم انسانی صبح امروز، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی در گیلان با یکدیگر رقابت کردند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون‌های سراسری، گفت: عصر امروز هم هزار و ۲۱۹ داوطلب در گروه هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در گروه زبان‌های خارجی در گیلان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

دکتر ارسلان دمیرچی از شرکت ۱۱ هزار و ۹۱۳ داوطلب زن و مرد گیلانی در گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: نتیجه مرحله نخست کنکور نیمه اول خرداد و نتیجه نهایی هم هفته آخر شهریور اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۲۷ هزار و ۸۰۱ داوطلب زن و مرد گیلانی در مرحله نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شرکت کردند که از این تعداد داوطلب، ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر زن و ۹ هزار و ۶۲۶ نفر مرد هستند.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد