Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اینتر می گوید تعویق دیدار این تیم برابر سمپدوریا باعث شد آنها سیستم 4-4-2 را امتحان کنند.

طرفداری- پس از پیروزی اینتر مقابل لودوگورتس در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، آنتونیو کونته با اسکای ایتالیا مصاحبه ای انجام داد.

انجام این بازی بدون تماشاگران:

قبلا در دیدار تیم های ملی کرواسی-ایتالیا، بازی بدون تماشاگر را به عنوان سرمربی تجربه کرده بودم و بازی کردن پشت درهای بسته ساده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنا بازی در چنین شرایطی، فضایی عجیب و غریب است و در ابتدا اینگونه احساس می شد که بازی مثل یک جلسه تمرینی در حال انجام در روز پنجشنبه است اما شاگردانم نگرش درستی داشتند و پس از دریافت گل بلافاصله واکنش نشان دادند.

صعود به دور بعد اهمیت داشت. این فرصت را داشتم که از سیستم چرخشی استفاده کنم تا به بازیکنانی که به بازی کردن بیشتر نیاز داشتند شانس بازی بدهم.  

استفاده از سیستم 4-4-2 در بازی امشب:

ما نیاز به کار روی ایده های خود داریم و برای آن به زمان احتیاج داریم. به تعویق افتادن دیدار اینتر-سمپدوریا به ما این فرصت را داد تا سیستم جدید را نیز امتحان کنیم که از این سیستم می توانیم در بخش هایی از مسابقه یا کل آن استفاده کنیم. در ادامه نیز می توانیم بیشتر روی آن کار کنیم. هنگامی که یک تیم با دو مهاجم بازی می کند سخت تر شدن کار برای هافبک ها اجتناب ناپذیر است بنابراین کل تیم باید سخت تلاش کند. تیم هایی که با یک مهاجم مرکزی، دو وینگر و یک هافبک هجومی بازی می کنند، بازیکنان بیشتری برای کمک به پوشش دفاعی خواهند داشت. ما همیشه باید تعادل مناسب را با توجه به خصوصیات تیمی که در مقابلش در حال بازی هستیم پیدا کنیم و برای رسیدن به این تعادل، سخت در زمین تلاش کنیم. 

قهرمانی در لیگ اروپا:

این درست است که تیمی مثل اینتر در هر رقابتی که حضور دارد، باید برای دستیابی به بهترین نتیجه و قهرمانی تلاش کند اما کار ساده نیست. بیش از 9 سال از زمانی که اینتر آخرین جام خود را به دست آورده می گذرد اما این باشگاه سنت و جاه طلبی لازم را دارد تا بالاترین ها را هدف قرار دهد. ما با دانستن این موضوع که قهرمانی در مدت یک شب به دست نمی آید، حداکثر تلاش خود را انجام خواهیم داد. صحبت درباره قهرمانی آسان است اما آنهایی که به دستاوردی رسیده اند می دانند چقدر کار برای رسیدن به آن سخت است. ما باید تجربه کسب کنیم و به راه خود ادامه دهیم.

دیدار یکشنبه شب یوونتوس-اینتر:

ما ترتیبی از بازی های مهم خود را شروع کردیم و طبیعتا بازی مهمی برابر یوونتوس خواهیم داشت. پس از پایان این دوره از بازی ها، میزان فاصله خود برای قهرمانی را خواهیم فهمید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید. السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود. حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی‌ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

دیگر خبرها

  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • یورو رکورد زد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • ورود اینتر اینزاگی به لیست تاجران قهرمانی در اروپا
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو