Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:29:29 GMT

معضل بزرگ تیم ماشین‌سازی

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۰۲۳۳

معضل بزرگ تیم ماشین‌سازی

تیم ماشین‌سازی به شدت از داشتن یک دروازه‌بان آماده رنج می‌برد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم فوتبال ماشین‌سازی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور در تبریز برابر نساجی متحمل شکست سنگین 3 بر صفر شد.

نتیجه ای که کاملا بر خلاف جریان بازی بوده و آنچه سبزپوشان را به این شکست سنگین گردن نهاد، ضعف مفرط دروازه‌بان این تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شکست سنگین ماشین‌سازی در بوشهر برابر شاهین این شهر‌، حامد لک دروازه‌بان این تیم به دلیل اشتباهات فاحش در این بازی در اختیار باشگاه قرار گرفت. لک با وجود بازی خوب در مقابل پرسپولیس و استقلال و مهار 2 ضربه پنالتی علی علیپور، در مقابل پیکان در بازی رفت هم ضعیف ظاهر شده و 6 گل دریافت کرده بود.

در آن مقطع و بعد از بازی رفت ماشین‌سازی با پیکان، خطیبی علی‌رضا حیدری را در مقابل شاهین بوشهر درون دروازه ماشین‌سازی قرار داد که با وجود برتری سبزپوشان، وی در این بازی برابر تیم بحران‌زده شاهین 2 گل دریافت کرد.

بعد از هفته‌ها ‌شیخ‌لاری تصمیم گرفت به حیدری اعتماد کرده و وی را درون دروازه تیمش در بازی مقابل نساجی قرار داد، اما اشتباهات وی خصوصا در گل دوم سبب شکست سنگین ماشین‌سازی در خانه شد.

حالا سبزپوشان برای ادامه فصل کار سختی را پیش رو داشته و مشخص است که کادر فنی سبزپوشان دیگر نمی‌توانند به این 2 دروازه‌بان اعتماد نکنند و باید به دنبال راه دیگری باشند.

با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات سبزپوشان، شاید استفاده از دروازه‌بانان رده پایه تنها راهی است که شیخ‌لاری پیش رو دارد.

آن هم در حساس‌ترین پستی که 2 دروازه‌بان تیم نتوانستند انتظارات را برآورد سازند.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر دروازه بان تبریز فوتبال ماشین سازی حامد لک حیدری فارس تبریز شکست سنگین دروازه بان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است

تنیسور شماره ۷ جهان خاطراتش از نخستین بازی با رافائل نادال اسپانیایی در فینال مسابقات ATP-۵۰۰ بارسلون (اسپانیا) در سال ۲۰۱۸ را بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از یورو اسپورت؛ استفانوس سیتسیپاس با اشاره به حضور دوباره رافائل نادال در تورنمنت‌های تنیس گفت: نادال در زمین بازی بی‌رحم است. نخستین بار زمانی که با او در بارسلونا بازی کردم، این را احساس کردم. انرژی و نگرش مصمم او را به یاد دارم. انگار ورزشگاه متعلق به اوست. من آن را در مسابقات با تنیسورهای دیگر احساس نکردم.

تنیسور شماره 7 جهان افزود: از برخی جهات نادال واقعاً ترسناک است. قبل از بازی فینال تورنمنت بارسلونا در سال 2018 عادت نداشتم چنین احساساتی را تجربه کنم، بنابراین این خاطرات هنوز با من هستند. انطباق با این امر زمان برد. البته من با تماشای نادال بزرگ شدم. من پوستری از او در اتاقم آویزان کرده بودم. بنابراین در ابتدا مقاومت در برابر او دشوار بود، او قهرمان دوران کودکی من است.

اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال

استفانوس سیتسیپاس در ادامه اظهار داشت: چندین مسابقه طول کشید تا این حس از بین برود. از این گذشته، من رافا را در مادرید در سال 2019 شکست دادم. این یک دستاورد بزرگ بود. فکر می‌کنم این یکی از بهترین پیروزی‌های من مقابل اوست. من به رافا احترام می‌گذارم، زیرا او کاری کرد که هیچ‌کس به جز فدرر و جوکوویچ انجام نداده است. این سه بازیکن ورزش ما را به نهایت رساندند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی