Web Analytics Made Easy - Statcounter

توپچی ها خیلی زود از لیگ اروپا کنار رفتند.

طرفداری- شکست 1-2 آرسنال مقابل المپیاکوس با مجموعه ای از فرصت سوزی های مهاجمان این تیم و اشتباهات خط دفاع و دروازه بان توپچی ها حاصل شد.

به گزارش وب سایت رسمی آرسنال، میکل آرتتا درباره این شکست گفت:

تحمل این شکست بسیار دشوار است. امیدهای زیادی داشتیم اما اگر 2 گل از روی ضربات ایستگاهی و ارسال ها به این شکل دریافت کنید، خودتان را در دردسر بزرگی انداخته اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:

هضم این شکست دشوار است اما این فوتبال است و باید با آن کنار بیاییم.

آرتتا درباره اشتباه برند لنو بیان داشت:

غیر قابل قبول است. باید از این مسئله بگذریم. اگر از این موضوع رد شویم، گام بزرگی برداشته ایم. من پشت بازیکنان ایستاده ام و باید در کنار یکدیگر از این شکست عبور کنیم.

سرمربی آرسنال درباره شانس های تیمش در این بازی گفت:

ما شانس های زیادی برای پیروزی در این بازی خلق کردیم و نباید در این باره صحبت کنیم.

آرتتا درباره موستافی و مصدومیت اش بیان کرد:

نمی دانم، او به من گفت که باید از بازی خارج شود.

سرمربی توپچی ها درباره آمادگی فیزیکی بازیکنانش گفت:

در طول دسامبر و ژانویه بسیار مشکل است اما بازیکنان بهترین عملکرد خود را نشان می دهند.

او راجع به بازگشت از این شکست به روند قبلی گفت:

می خواهم روی این موضوع تمرکز کنم که روحیه بازیکنان را بالا ببرم و از این موضوع عبور کنیم. باید به عنوان یک باشگاه و یک تیم به این شکست واکنش نشان دهیم. کار من این است. ابتدا باید این شکست را هضم کنیم زیرا این کار سختی است.

آرتتا در آخر افزود:

به جدول نگاه کنید. هنوز از هدف مان دور هستیم. باید بجنگیم و روحیه تیم باید افزایش پیدا کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال چهارشنبه شب در چهارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی بایرن مونیخ قرار بگیرد و بازی حساسی را برابر این تیم برگزار کند.

این دو تیم در دیدار رفت که هفته گذشته در ورزشگاه امارات به میزبانی آرسنال برگزار شد به تساوی ۲ -۲ رضایت دادند و حالا این بازی حساس و تماشایی تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی را مشخص خواهد کرد.

یکی از نگرانی‌های بزرگ توپچی‌ها مصدومیت اودگارد در دیدار برابر استون ویلا که با شکست این تیم به پایان رسید بود. این بازیکن که در طول این فصل نقش مهمی را در ترکیب آرسنال ایفا کرده است در این دیدار و در دقیقه ۷۹ به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت.

آرتتا پس از پایان بازی توضیحی درباره شرایط و میزان جدی بودن مصدومیت ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این فصل نداد موضوع نگرانی بیشتر هواداران این تیم را به دنبال داشت‌.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که این ستاره نروژی در تمرینات امروز آرسنال حضور داشته و بدون هیچ مشکلی دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کرده است. به نظر می‌رسد که او مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی آرسنال در بازی برابر بایرن نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: آرسنال آرتتا در خطر تبدیل شدن به تاتنهام پوچتینو است!
  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • لیگ کنفرانس اروپا؛ امروز: کار دشوار آستون ویلادر فرانسه
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید