Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@15:26:36 GMT

پیشنهاد خانه سینما به گروه های فیلمسازی

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۰۲۷۵

پیشنهاد خانه سینما به گروه های فیلمسازی

خانه سینما به گروه های فیلمسازی پیشنهاد داد که به طور موقف از فعالیت خود خودداری کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ خانه سینما طی اطلاعیه شماره چهار خود، به گروه های فیلمسازی پیشنهاد داد که به طور موقت از فعالیت خود خودداری کنند.

در متن اطلاعیه چنین آمده است:

«اطلاعیه شماره چهار

با توجه به شیوع ویروس کرونا، خطر انتقال سریع آن در میان افراد جامعه وجود دارد، و پزشکان متخصص نیز بارها درباره پرهیز از حضور در محیط های عمومی هشدار داده اند به دلیل ناممکن بودن کنترل کامل سطوح، وسایل و ارتباطات، احتمال انتقال بیماری در میان گروه های فیلمسازی به شدت بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا پیشنهاد می شود برای جلوگیری از ابتلای اهالی صنعت تصویر ایران و خانواده هایشان، و همچنین پرهیز از مشکلات مرتبط با آن که قطعا سبب ایجاد مخاطره و صدمات فراوان مادی و معنوی برای نهادهای اجتماعی، بهداشتی و فرهنگی است ، دست کم در شرایط فعلی که با شیوع دامنه دار بیماری مواجهیم، گروه هایی که در مرحله پیش تولید یا فیلمبرداری قرار دارند، به طور موقت از فعالیت خودداری کنند. بدیهی است این پیشنهاد از سوی خانه سینما فاقد الزامات قانونی است اما می تواند در حد هشداری به تهیه کنندگان برای پیشگیری از این بیماری فراگیر و تبدیل آن به بحرانی عمومی در صنعت تصویر ایران تلقی شود.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانه سینما صنعت فرهنگ و هنر مادی و معنوی ویروس گروه های فیلمسازی خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر اجرایی خانه حکمت گفت: ابن سینا از بزرگ‌ترین حکما و فیلسوف‌های جهان است، او همواره در سفر بوده، اما بیشترین زمانی که در یک شهر ساکن بوده مربوط به اصفهان و ۱۰ سال تحصیل و تدریس وی در این شهر است.


سعید محمدی افزود: در این سینمار دکتر «حسین کلباسی اشتری» استاد تمام گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع «ابتکارات ابن سینا در فلسفه در مقایسه با ارسطو» و دکتر «قاسم پورحسن» دانشیار گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص «اهمیت و جایگاه ابن سینا» در شکل‌گیری مکتب فلسفی متقدم اصفهان سخنرانی می‌کنند.


وی با بیان اینکه برپایی این سمینار نقطه قوت شهر اصفهان در حوزه مباحث علمی خواهد بود، گفت: علاقه‌مندان به فلسفه می‌توانند روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور در خانه حکمت واقع در چهارراه دهش، ابتدای خیابان شیخ مفید شرقی از این سمینار بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • بمب منفجرنشده‌ای که 100 سال زینت‌بخش یک باغچه بود! (+عکس)
  • تداوم بارش باران در استان یزد/ خودداری از تردد‌های غیر ضرور
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست