Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@23:07:57 GMT

ده‌ها زخمی در اعتراضات اخیر یونان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۰۲۸۷

در اعتراضات اخیر یونان و جزایر اطراف آن بیش از ۶۰ نفر آسیب دیدند. اغلب آن‌ها از نیروهای پلیس ضدشورش بودند که در درگیری با معترضان در جزایر لسبوس و خیوس مورد حمله واقع شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از بی‌بی‌سی، بیش از ۶۰ نفر در درگیری‌های اخیر یونان در جزایر لسبوس و خیوس در تظاهرات بر ضد برنامه‌های احداث اردوگاه‌های جدید برای مهاجران، مجروح و زخمی شدند که بسیاری از آن‌ها پلیس ضد شورش یونان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تشدید اعتراضات در سه مکان مشخص در لسبوس و خیوس که قرار است مراکز اردوگاهی در آن‌ها ساخته شود، حدود دو هزار نفر برای بیان اعتراض خود به خیابان‌ها رفتند.

نخست‌وزیر یونان، کیوریاکوس میتسوتاکیس، خواستار برقراری آرامش شده و قرار است با رئیس منطقه و شهرداران و فرمانداران محلی برای گفت‌وگو درمورد این بحران دیدار کند.

مقامات آتن قول داده‌اند مراکز جدیدی را برای جایگزین کردن این اماکن شلوغ در لسبوس، ساموس، خیوس، لروس و کوس ایجاد کنند. دولت قصد دارد تعداد مهاجران در این جزایر را از ۴۲ هزار نفر به ۲۰ هزار نفر کاهش دهد.

هر پنج جزیره در سواحل مشرف به ترکیه واقع شده‌اند؛ یعنی در مسیری که هرساله صدها هزار مهاجر سعی می‌کنند از راه دریا وارد اروپا شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: يونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت شبانه بیش از سه میلیون مسافر در هرمزگان

 محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان گفت: از ۲۴ اسفند تا پایان روز ۵ فروردین، ۳ میلیون و ۱۸ هزار و ۱۹۸ تن اقامت شبانه در استان ثبت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه یک‌میلیون و ۹۳۲ هزار تن (تجمیعی رفت‌وبرگشت) سفر دریایی به جزایر داشته‌اند، افزود: همچنین ۳۶۰ هزار و ۶۳۸ خودرو (تجمیعی رفت‌وبرگشت) به جزایر وارد و خارج‌شده‌اند.

محسنی گفت: این آمار اقامت شامل اقامت در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴ درصد رشد داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • ورود دو میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر به هرمزگان
  • ببینید| چرا اعتراضات سیاسی در اکباتان متفاوت بود؟
  • سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو
  • اعتراضات گسترده علیه دولت مجارستان
  • کواراتسخلیا: گرجستان یازده نفر نبود، 60 هزار نفر بود!‏
  • تاریخ سازی گرجستان با صعود به جام ملت‌های اروپا
  • ورود بیش از چهار میلیون مسافر به هرمزگان
  • اقامت شبانه بیش از سه میلیون مسافر در هرمزگان
  • اقامت شبانه بیش از سه میلیون تن در هرمزگان