Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@04:12:40 GMT

نامه سعید نمکی به رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۰۳۲۰

در نامه وزیر بهداشت آمده است: پیام­ امید­بخش­، پدرانه­، مهربانانه و سرشار از صفای حضرتعالی همکاران عزیزم را که در سراسر کشور، شبانه‌­روز و بی‌­هراس دل به دریای بلا زده‌­اند تا هموطنان گرفتار در گرداب بیماری نوپدید را برهانند سراپا شوق و امید کرد. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پاسخ به پیام امروز رهبر معظم انقلاب و تشکر ایشان از تلاش‌های مسئولان وزارت بهداشت و همچنین پزشکان و پرستاران و سایر نیروها در مقابله با ویروس کرونا، نامه نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این نامه به شرح ذیل است:

حضرت  آیت‌الله العظمی خامنه ای

مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)

با سلام و تقدیم  احترام

پیام­ امید­بخش­، پدرانه­، مهربانانه و سرشار از صفای حضرتعالی همکاران عزیزم را که در سراسر کشور، شبانه‌­روز و بی‌­هراس دل به دریای بلا زده‌­اند تا هموطنان نازنین گرفتار در گرداب بیماری نوپدید را برهانند سراپا شوق و امید و سپاس کرد و خستگی روز و شب­­های نفس­گیر و جانکاه را از جسم و جانشان زدود و این فرزند کوچک و سرباز خدمتگزارتان را بیش از پیش شرمسار محبت­­های بیکران‌تان نمود.

امسال سربازان و افسران ارشد نظام سلامت با دل‌ ­زدن به موج سیلاب­­های بهاری و جانفشانی در آنفلوانزای پائیزی، لحظه‌­ای از کنار مردم و بیماران نیازمند دور نشدند و با تلاش بی‌­وقفه در کاهش مرگومیرها افتخاراتی بی‌­بدیل آفریدند که سازمان­‌­های بین‌­­­المللی را در اوج تحریم‌­های ظالمانه شگفت‌­زده کرد و این بار نیز شیرزنان و بزرگ­­مردان عرصه بهداشت و درمان جان بر­کف می‌­روند تا با شکست هرچه زودتر بیماری افتخاری نو در تاریخ کشور عزیزمان بیافرینند و پیام محبت‌­آمیز و دلگرم‌­کننده حضرتعالی نفس تازه‌­­­­­شان بخشید ­تا آهنگ گام­های شتابانشان تندتر و زمان سلطه‌­شان بر عامل بیماری‌­زا کوتاهتر شود.

علیرغم رنجی که از رنجوری مردم می‌­کشیم وفاق و همدلی ملی بین همه دستگاه­های اجرائی­­­، رسانه ملی­­­، ­نیروهای مسلح، سازمان­های مردم‌­نهاد و مردم عزیز کشورمان در کنار خدمتگزاران عرصه سلامت با شعار" کرونا را شکست می‌­­دهیم"نمایش بی‌­­بدیلی است که بی‌­تردید با به زانو درآوردن هرچه زودتر بیماری، جهانیان را شگفت‌­زده خواهد کرد.

امروز فرزندان و سربازان حضرتعالی به عنوان مدافعان سلامت در کنار مدافعان حرم و پیروان فرهنگ ایثار و جهاد می‌­­کوشند تا با لطف پروردگار هرچه زودتر خبر خوش مهار بیماری را به­ استحضار فرمانده خویش برسانند.

انشاء الله دعای خیر حضرتعالی و مردم شریف و مومن در لیلة‌الرغائب­، جهت دور شدن بیماری و بلا از جان مردم عزیز سرزمینمان و افزایش توان تلاشگران عرصه سلامت کارگشا خواهد بود.

طول عمر با برکت و تندرستی حضرتعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم .

سعید نمکی_وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب

جامعه کشتی ایران با انتشار پیامی نسبت به پیام تبریک رهبر انقلاب به این رشته قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان مقتدرانه به عنوان قهرمانی قاره کهن رسیدند. شاگردان محسن کاوه در تیم کشتی آزاد با ۱۹۰ امتیاز و شاگردان حسن رنگرز نیز با ۲۰۰ امتیاز این عناوین ارزشمند را برای ورزش ایران به ارمغان آوردند.

در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

پس از انتشار این پیام علیرضا دبیر امروز چهارشنبه در گفت‌گویی تلویزیونی با تشکر از مسوولان بلند پایه نظام به خاطر پیام‌های تبریک جهت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در آسیا گفت: از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم. یک پیام دلگرم‌کننده برای قهرمانی تیم‌های آزاد و فرنگی در قاره آسیا صادر کردند. امیدوارم این ولی خدا از ما راضی باشند تا امام زمان (عج) نیز از ما راضی باشد.

همچنین جامعه کشتی در پیامی از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

با سلام و احترام خدمت رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی (دامه برکاته)؛

پیام شما در پی قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های آسیایی قرقیزستان، مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است.

به عنوان عضو کوچکی از ایران بزرگ اسلامی، برایمان مایه مباهات و افتخار است که توانستیم بار دیگر دل رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مردم عزیز را شاد کردیم و امیدواریم که با دعای خیر حضرتعالی و مردم شریف، در میادین بین‌المللی آینده موفق باشیم.

دیگر خبرها

  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر انقلاب
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه‌ها
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور