Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@14:02:34 GMT

این تنها راه آسان برای کاهش وزن سریع است !

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۰۳۲۹

این تنها راه آسان برای کاهش وزن سریع است !

زمانی که صحبت از لاغری و رژیم به میان می آید تصور می کنید که باید ورزش سنگین و رژیم های سخت را آغاز کنید برای همین دلسرد می شوید در حالیکه این چنین نیست و می توانید با روش های موثر بسیار ساده به این هدف برسید کافیست مراحل و نکات را به خوبی اجرا کنید.
اگر شما هم تصمیم به داشتن یک رژیم غذایی مناسب گرفته اید و با این وجود ممکن است که نتیجه ایی نگرفته باشید و کمی نا امید شده باشید ولی هیچ جای نگرانی وجود ندارد چرا که در این مطلب از بخش تناسب اندام نمناک شما را با 10 نکته مهم برای کاهش فوری وزن آشنا می کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



راه و روش لاغری و کاهش وزن سریع بدون دارو و رژیم های سخت
این 10 نکته عبارتند از :
1- صبحانه پر از پروتئین میل کنید چرا که اگر یک صبحانه پر از پروتئین میل نمایید بدن شما در طول روز احساس سیری خواهد داشت و بنابراین میزان مصرف کالری شما در طول روز کاهش خواهد یافت .
2- از خوردن نوشیدنی های شیرین خودداری نمایید چرا که این نوشیدنی ها یکی از عوامل مهم در چاق شدن سریع شما می باشند و اجتناب از آنها می تواند به کاهش وزن فوری شما کمک کند .
3- نیم ساعت قبل از خوردن غذا ، یک لیوان آب بنوشید چرا که یک مطالعه ایی که اخیرا توسط محققان صورت گرفت ، یافتند که با نوشیدن یک لیوان آب نیم ساعت قبل از صرف غذا می تواند در طی 3 ماه باعث کاهش وزن شما شوند .
4- از مواد غذایی که در لاغری موثر هستند ، بیشتر استفاده کنید مانند سبزیجات و...
5- مطالعات نشان داده است که با خوردن فیبر محلول ، الیاف محلول ممکن است چربی هارا به خصوص در اطراف شکم کاهش دهند . مکمل فیبری مانند گلوکومنان نیز می توانند کمک کنند.
6- نوشیدن چای یا قهوه . اگر شما یکی از طرفداران چای یا قهوه هستید و روزانه به میزان زیادی استفاده می کنید ، می توانید میزان استفاده خود را چند برابر کنید چرا که با نوشیدن این نوشیدنی ها میزان متابولیسم شما افزایش می یابد .
7- از غذاهای کامل و بدون فراورده سازی استفاده کنید و به طوری که کاملا باید رژیم غذایی خود را بر پایه غذاهای کامل یا همان غذاهایی که بدون فراوری ساخته شده اند بگذارید .
8- غذا را با سرعت کمتری بخورید چرا که خوردن آهسته و آرام غذا می تواند باعث هضم آسانتر غذا و سیری شود و شما هر چه سریعتر غذا بخورید زمان سیری شما کاهش می یابد .
9- هر روز خودتان را وزن کنید و مطالعات نشان می دهند که افرادی که هروز خود را وزن می کنند سعی به سفت و سخت کردن رژیم غذایی خود می کنند و مواد غذایی کمتری را به بدن خود می رسانند .
10- شب ها به اندازه بخوابید . خواب ضعیف و کم یکی از عوامل خطرناک برای افزایش وزن است و بنابراین مراقب میزان خواب خود در شب باشید .
خواب با کیفیت و تاثیر مهم آن در کاهش سریع وزن

با این روش پیشنهادی ساده در منزل چقدر سریع می توانیم وزن کم کنیم؟!
ممکن است که شما در همان هفته اول انتظار داشته باشید که 2 الی 4 کیلوگرم وزن از دست دهید و سپس به مرور زمان بصورت روتین وزن کم کنید . اگر بتوانید یک رژیم غذایی داشته باشید ، احتمالا همه چیز بسرعت اتفاق خواهد افتاد و انرژی بیشتری برای کاهش وزن پیدا خواهید کرد و بطور کلی می توانید با بیشترین سرعت کاهش وزن داشته باشید .
در چند روز اول ممکن است شما احساس عجیب و غریبی داشته باشید ولی پس از گذر چند روز به آن عادت پیدا خواهید کرد و دیگر رژیم غذایی برای شما یک عادت خواهد شد .
یکی از عواملی که می توانند باعث چاقی بیش از حد شما شوند ، استفاده بیش از حد از نمک و شکر می باشد .
پس از چند روز اول ، اکثرا احساس خوبی پیدا خواهید کرد و انرژی بیشتری برای کاهش وزن خواهید داشت .

با داشتن رژیم غذایی به مدت چند روز و اجتناب از کربوهیدرات ، سلامتی شما به روش های زیر بهبود می یابند :
-قند خون مایل به جایگزینی کربوهیدرات می شود.
-تری گلیسیرید ها تمایل به کاهش پیدا می کنند.
-میزان کلسترول بد به مرور زمان کاهش می یابد.
-میزان کلسترول خوب افزایش می یابد .
-فشار خون به طور قابل توجهی بهبود می یابد.

لازم نیست که گرسنگی بسیار زیادی برای لاغری تحمل کنید
اگر با دکتر خود در ارتباط هستید ، قبل از گرفتن رژیم غذایی با پزشک خود مشورت کنید و این کار مهم می تواند میزان نیاز شما به دارو را کاهش دهد چرا که در رژیم غذایی با کاهش میزان کربوهیدرات و کاهش سطح انسولین ، دیگر میزان مصرف دارو توسط شما کاهش پیدا خواهد کرد .
بطور کلی منظور از داشتن رژیم غذایی ، این نیست که نباید هیچ مواد غذایی با میزان کالری موجود در آن را کاهش دهید و یا کاملا از زندگی خود حذف کنید ! داشتن رژیم غذایی بدین معناست که شما از مواد غذایی مناسب و طبیعی به اندازه و در طی زمان مناسب استفاده کنید و برای اطلاع بیشتر می توانید با متخصصین تغذیه مشورت کنید تا یک برنامه رژیم غذایی مناسب با وزن شما را در اختیارتان قرار دهند .     منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لاغری تناسب اندام کاهش وزن پارسی خبر داشته باشید رژیم غذایی مواد غذایی برای کاهش کاهش وزن چند روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف وعده‌های غذایی این عوارض را به همراه خواهد داشت

ایتنا - به گفته متخصصان زمانیکه در اثر حذف وعده‌های غذایی اصلی مدتی طولانی گرسنه می‌مانید، قند خون کاهش می‌یابد که منجر به تولید کورتیزول در بدن شده و اضطراب را به همراه خواهد داشت.
افرادی که قصد رژیم گرفتن و لاغری دارند اغلب تصور می‌کنند با حذف وعده‌های غذایی خود زودتر به هدف خود خواهند رسید، غافل از اینکه اینکار عوارض وحشتناکی را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت و شخص را با دردسر مواجه می‌کند.

بدن انسان برای عملکرد بهتر و تامین سوخت مورد نیاز جهت بالا نگه داشتن سطح انرژی به وعده‌های غذایی منظم و مناسب احتیاج دارد. اما برخی تصور می‌کنند با حذف وعده‌های غذایی می‌توانند زودتر لاغر شوند. غافل از اینکه این عمل عوارض منفی زیادی را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.

به گفته متخصصان زمانیکه در اثر حذف وعده‌های غذایی اصلی مدتی طولانی گرسنه می‌مانید، قند خون کاهش می‌یابد که منجر به تولید کورتیزول در بدن شده و اضطراب را به همراه خواهد داشت.

گلوکز مورد نیاز مغز از طریق مصرف کربوهیدرات به دست می‌آید که حذف یک وعده غذایی به معنای کاهش سوخت‌رسانی به مغز است و کالری مورد نیاز به بدن تامین نمی‌شود که در نتیجه باعث افت انرژی و احساس خستگی می‌شود.

همچنین حذف وعده صبحانه که فرصت تغذیه با ده‌ها ماده مغذی ضروری، ازجمله غلات کامل، میوه‌ها، تخم مرغ، حبوبات و لبنیات، را به بدن می‌دهد باعث کمبود مواد مغذی در بدن شده و در روند رشد اختلال ایجاد می‌کند.

دیگر خبرها

  • تاثیر فیبر بر کاهش وزن و تناسب اندام
  • مهم‌ترین دلایل فشار خون پایین چیست؟
  • با این رژیم پنج روزه تقلیدی از روزه داری چربی شکم تان را از بین ببرید
  • آشپزی آسان، سریع و لذیذ: تخم مرغ را این طوری بپزید!
  • رژیم بگیرید و لاغر بمانید
  • میزان وقوع سرقت در مازندران کاهش یافت
  • نحوه پخت آسان و سریع شیرینی گردویی خوشمزه برای عید نوروز (فیلم)
  • تغذیه سالم با داشتن مغز سالم مرتبط است
  • راهکارهایی برای هضم سریع غذا
  • حذف وعده‌های غذایی این عوارض را به همراه خواهد داشت