Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی (س) گفت: این خیریه برای سومین سال، اهدای سبد کالای مواد غذایی ویژه‌ ایام نوروز را در دستور کار دارد. سال گذشته موفق شدیم ۵۰۰ سبد غذایی تهیه و شب عید میان خانواده‌های نیازمند تهرانی توزیع کنیم.

مجتبی سروش‌پور، یکی از مسئولین خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی (س) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مداحان به موضوع ورود هیأت‌ها به حوزه فعالیت‌های اجتماعی و کمک‌رسانی به مردم اشاره داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند متعال را بسیار شاکریم که در هیأت ریحانةالنبی (س) و با محوریت مداح اهل بیت (ع) محمدحسین پویانفر طی سه سال گذشته در بستر فعالیت‌های اجتماعی و خیرخواهانه توفیق انجام خدمت با عنوان خیریه همدردی نصیبمان شده است.

حوزه فعالیت‌های خیرخواهانه هیأت ریحانةالنبی

وی با بیان اینکه این خیریه در سه حوزه در طول سال فعال است، گفت: اولین فعالیت در زمینه رسیدگی به معیشت مردم است که در این راستا در بازه‌های زمانی مختلف مانند نوروز، ماه رمضان و ابتدای هر ماه قمری سبد کالا و یا گوشت قربانی با کمک‌های مردم تهیه و به خانواده‌های نیازمند ارائه می‌شود. دومین حوزه در بخش درمانی است که بیماران نیازمند به صورت میدانی در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها توسط معتمدین هیأت شناسایی می‌شوند و با توجه به بودجه هیأت، برای رفع مشکلات مالی درمان آنان، کمک‌رسانی‌هایی صورت می‌گیرد.

سروش‌پور سومین حوزه فعالیتی خیریه را آموزش برای اشتغال‌زایی و تغییر سبک زندگی خانواده‌های نیازمند برشمرد و افزود: در این راستا فعالیت‌های بسیاری صورت می‌گیرد تا بتوانیم معیشت این‌ خانواده‌ها را به‌صورت دائمی تأمین کنیم؛ زیرا ارائه سبد کالا و کمک، مقطعی و موقتی است و اگر این‌ خانواده‌ها بتوانند با دریافت آموزش و تهیه چرخ خیاطی یا دار قالی اشتغال داشته باشند، کمک‌رسانی کامل‌تری خواهد بود.

کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند در شب عید

این عضو خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی (س) با بیان اینکه امسال برای سومین سال، اهدای سبد کالای مواد غذایی ویژه‌ ایام نوروز را در دستور کار داریم، افزود: در این طرح بنا داریم ۶۰ درصد نیاز تغذیه‌ای یک خانواده ۴ نفره را براساس تحقیقات صورت گرفته تأمین کنیم. بر این اساس سبدهای غذایی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، ماکارونی، رب، قند، شکر، حبوبات و چای پیش‌بینی شده است که ان‌شاءالله با جمع‌آوری کمک‌های مردمی تهیه و توزیع خواهد شد.

اهدای سبد غذایی به ۵۰۰ خانواده در شب عید سال گذشته

وی اضافه کرد: سال گذشته در قالب این طرح موفق شدیم، ۵۰۰ سبد غذایی تهیه و شب عید میان خانواده‌های نیازمند تهرانی توزیع کنیم.

سروش‌پور گفت: خیریه ما طرح جمع‌آوری صدقات اول ماه مردم با هدف تهیه گوسفند قربانی برای نیازمندان را اجرایی می‌کند که الحمدلله در ابتدای ماه رجب با اعتماد مردم ۲۳ میلیون تومان جمع‌آوری شد و در قالب طرح دیگری نیز ۱۰ میلیون تومان برای تهیه مرغ جمع‌آوری شد که این مبالغ نیز در قالب تهیه سبد مواد غذایی شب عید نیازمندان صرف می‌شود.

 


این عضو خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی (س) در پایان خاطرنشان کرد: مردم برای شرکت در این امور خیر می‌توانند کمک‌های نقدی و حتی کمک‌های غیرنقدی خود را به خیریه ارائه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدحسین پویانفر عید نوروز ماه رمضان سبد کالا سبد مواد غذایی مقام معظم رهبری خانواده های نیازمند خانواده ها سال گذشته کمک رسانی جمع آوری شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد

دکتر فریدرضا صحی‌زاده روز یکشنبه با بیان اینکه نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی واماکن عمومی نقش بسزایی در افزایش شاخص‌های بهداشتی و حفظ سلامت غذایی زائران ومجاوران دارد، گفت: طرح تشدید سلامت نوروزی از ۱۵ اسفندماه سال گذشته با فعالیت و نظارت دقیق کارشناسان سلامت محیط و کار مرکز بهداشت ثامن مشهد آغاز شد و تا ۲۵ فروردین امسال ادامه یافت.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از هشت هزار بازدید نظارتی از اماکن عمومی و تهیه وتوزیع مواد غذایی و غیره در مناطق زیر پوشش مرکز بهداشت ثامن مشهد انجام شده است.

رییس مرکز بهداشت ثامن مشهد گفت اظهار کرد: در این بازدیدها، سه هزار و ۲۵۹ اخطاریه بهداشتی به متصدیان این مراکز برای رفع نواقص صادر شد.

صحی‌زاده با بیان اینکه در این مدت بیش از هشت تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی کشف و ضبط و نابود شد، افزود: همچنین در این بازدید ۵۰۰ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی انجام شده است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ علوم پزشکی تربت‌جام است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • کمک فنر سراتو سایپایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم
  • انجام بیش از ۱۱ هزار بازدید از مراکز تهیه و عرضه غذا در تالش
  • کمک رسانی به نیازمندان خیر دنیا و آخرت
  • نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم به کمک نیازمندان شتافتند
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد پلمب شد
  • همدردی باشگاه تراکتور با خانواده هوادار مرحوم؛ زنوزی زنگ زد، «شجاع» حضوری رفت + عکس