Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:27:13 GMT

شهردار: ۹۰ میلیارد ریال صرف بازآفرینی شهر مهریز شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۰۵۳۴

شهردار: ۹۰ میلیارد ریال صرف بازآفرینی شهر مهریز شد

حمزه زارع زاده پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در قالب این طرح ملی با همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی نسبت به ساماندهی، بهسازی و بازسازی مناطق قدیمی و فرهنگی اقدام شد.

وی به اهمیت طرح بازآفرینی برای بازسازی و زیباسازی شهر به خصوص در بافت‌های تاریخی در محلات مختلف اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود بتوان با حمایت دولت نسبت به تداوم آن اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مهریز اظهار داشت: آسفالت بلوار امام خامنه‌ای، تامین روشنایی بافت فرسوده منتهی به باغ پهلوان‌پور و  ساماندهی پارک سرو منگاباد جزو برنامه‌هایی است که تاکنون صورت گرفته است .

زارع زاده به طرح ساختمان جدید شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: هم‌اکنون این طرح حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیریکی دارد که امیداست در اردیبهشت‌ماه ۹۹ به بهره‌برداری برسد.

وی ، نصب تمثال ۳۱۳ شهید شهرستان در میدان‌های سطح شهر و در روستاها را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای این کار مهم یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

شهردار مهریز اظهار کرد: در حال حاضر با همکاری شورای اسلامی شهر ، نصب و تامین روشنایی و چراغانی این تمثال‌ها تا پایان سال در دستور کار است.

زارع زاده تاکید کرد: برای ادای احترام به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی، بلوار مفتح به توحید به نام این سردار سرافراز اسلام نامگذاری شد.

همچنین رییس  شورای اسلامی شهر مهریز گفت: واگذاری منطقه گردشگری غربال بیز به بخش خصوصی برای ارائه خدمات بهتر به مردم انجام گرفت .

علیرضا ابویی افزود: این منطقه گردشگری به شرکت تعاونی دهیاران به مدت ۱۵ سال واگذار شد و تمام مسائل مالی و رسیدگی به آن برعهده این شرکت است.

وی به لایحه بودجه سال ۹۹  اشاره کرد و اظهار داشت:  افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال بودجه موردنیاز شهرداری مهریز برای سال آینده برآورد شده است.

این مسوول تاکید کرد: از این میزان ۶۰ درصد صرف امور عمرانی و بقیه صرف امور جاری می شود.

ابویی به اهمیت همکاری و مشارکت مردم در تمام برنامه های شهر به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.

۶۰ درصد از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز در شهر زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها مهریز اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز اعتبارات مهریز اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این جشن با حضور جمعی از مسئولان و خیران در امامزاده سید غیاث الدین مهریز برگزار و برای آزادی ۳ زندانی جرائم غیر عمد، کمک‌های مالی جمع آوری شد. مهدی مصدق سرپرست فرمانداری مهریز گفت: برای آزای زندانیان جرائم غیرعمد مهریز مبلغی حدود ۲ میلیارد تومان نیاز است و در این جشن گلریزان مبلغ دو میلیارد ریال جمع آوری شد. در سال گذشته، در استان یزد ۱۸۵ زندانی آزاد شده اند، که مبلغ بدهی آنها بالغ بر ۳۴۸ میلیارد تومان بوده است.

دیگر خبرها

  • بازدید روزانه ۱۵ هزار نفر مسافر و گردشگر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان مهریز
  • مجموعه تاریخی شیخ احمد جام، نقطه عطفی در بازآفرینی و تحول هنر و معماری خراسان
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • قصه گویی، دریچه‌ای به سوی دنیای خلاقیت / ضرورت بازآفرینی متون کهن به زبان امروزی
  • توسعه فعالیت‌های قرآنی نیازمند بازآفرینی اکوسیستم جدید است
  • چشمه و آبشار غربالبیز مهریز
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان
  • فرونشست هولناک زمین در مهریز + ویدئو