Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@02:33:56 GMT

برگزاری مراسم اعتکاف در استان اردبیل لغو شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۰۶۳۸

برگزاری مراسم اعتکاف در استان اردبیل لغو شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برگزاری تمامی مراسمات اعتکاف در سطح استان اردبیل به‌دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: برگزاری تمامی مراسمات اعتکاف در سطح استان اردبیل به‌دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماز جمعه این هفته جزایر خلیج فارس لغو شدبرگزاری نماز جمعه در سراسر استان هرمزگان لغو شدنماز جمعه این هفته بندرعباس لغو شد

وی افزود: حفظ سلامتی و بهداشت جسمی و همچنین سلامت روانی اهالی شریف استان اردبیل برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/146/ح

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امام جمعه مرند از پهن کردن سفره‌های افطاری علوی در پنج نقطه این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، امسال نیز همانند سال‌های قبل در ۲ امامزاده و ۳ مسجد شهرستان مرند، سفره‌های افطاری علوی گسترده می‌شود.

وی ضمن اشاره به ساده بودن سفره‌های افطاری تاکید کرد: هدف از این کار، احیای نماز اول وقت و عمل کردن به سنت پیامبر و اهل بیت علیهم السلام در جهت اطعام روزه داران است.

امام جمعه مرند ادامه داد: هزینه این سفره‌ها توسط خیرین و ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان مرند تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری محافل جزء خوانی قرآن در بروجرد
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند