Web Analytics Made Easy - Statcounter

از روز گذشته تاکنون فشار آب در بسیاری از محلات بروجرد کم شده تا جایی که شب گذشته آب به طور کلی قطع و تا ساعت یک بامداد وصل نشد و این وضعیت مردم را کلافه کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، از روز گذشته تاکنون فشار آب در بسیاری از محلات بروجرد کم شده تا جایی که شب گذشته آب به طور کلی قطع و تا ساعت یک بامداد آب وصل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از صبح امروز مجدد آبها کم فشار بوده و در ساعت ۱۱ آب بسیاری از محلات قطع شد و هم اکنون  در برخی از محله ها آب قطع است.

این در حالیست که قطعی آب بدون اطلاع قبلی رخ داده و در این شرایط که بسیاری از مسئولان بهداشتی بر رعایت بهداشت و شستشوی مکرر دستها تاکید دارند، آب در بسیاری از محلات بروجرد قطع و یا کم فشار است.

بعد از ۲۴ ساعت از کم فشاری و یا قطع آب در برخی از محلات بروجرد حالا عصر امروز شرکت آب و فاضلاب شهری شهرستان بروجرد اطلاعیه ای را صادر کرده و علت را این گونه بیان کرده است: در این اطلاعیه آمده که قبل از شروع بارندگی ها تمامی مخازن پر شد و روند آبرسانی عادی بود بعد بروز سیلاب آب سرچشمه گلرود بشدت کدر شد، به طوری که امکان ورود به شبکه را هنوز هم ندارد، جهت جبران کمبود آب از چاه های جنوب شهر استفاده شد که متاسفانه به دلیل قطع برق امکان تامین آب میسرنشد و باقیمانده ذخیره هم بسرعت تمام شد.

به دلیل هشدارهای بهداشتی مقابله با بیماری کرونا و نزدیک شدن به ایام پایان سال و خانه تکانی مصرف آب شهر نزدیک دو برابر وضعیت عادی افزایش یافته و کمبود آب در سطح شهر مشهود است.

با تلاشهای صورت گرفته توسط شرکت توزیع برق پمپاژ آب به روال قبل در حال انجام است و امکان وصل آب گلرود به شبکه بزودی میسر می گردد.

این که قطع و کم فشار شدن آب تقصیر کروناست، شکی نیست، این مهمان ناخوانده سبب شده تا نه تنها سلامتی را تهدید کند بلکه منابع آب را هم تحت تاثیر قرار دهد.

نکته دیگر این که قبل از آغاز بارشها جلساتی با عنوان ستاد مدیریت بحران برگزار می شود تا هر دستگاه مربوطه گزارشی از آمادگی خود را ارائه دهد، اما وقتی بارشها تمام می شود تازه اول مشکلات است.

امروز دومین روزی است که شهروندان بروجردی با این مشکل کم آبی و بی آبی مواجه هستند و این روند سبب گلایه همشهریان شده است.

ضروری است تا مسئولین همه تلاش خود را برای وصل آب به کار گیرند چرا که با توجه به تاکیدات بهداشتی، نیاز به آب این روزها بیش از هر زمان دیگری لازم و الزامی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کم فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۵۷ نفر از گرفتارشدگان در سیل و آبگرفتگی

نیروهای هلال احمر در ۴۸ ساعت گذشته توانستند ۵۷ نفر از شهروندان گرفتار در سیل و آبگرفتگی را نجات و به مناطق امن منتقل کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بابک محمودی؛ رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در 48 ساعت گذشته 21 استان کشور متاثر از سوانح جوی بودند که بر اثر آن دو نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند.

رئیس سازمان امداد و نجات با تایید جان باختن دو نفر از شهروندان در استان یزد بر اثر حوادث جوی، گفت: در دو روز اخیر 57 نفر از شهروندان گرفتار در سیل و آبگرفتگی نجات داده و به مناطق امن منتقل شدند.

وی افزود: 5302 نفر از شهروندان در این مدت در 21 استان کشور امدادرسانی شدند که برای 397 نفر از آن‌ها اسکان اضطراری مهیا شد. علاوه بر این از 274 منزل مسکونی نیز آب تخلیه شد.

هشدار وقوع سیلاب در ارتفاعات شمال تهران

محمودی خاطرنشان کرد: 154 تیم عملیاتی در 48 ساعت گذشته به متاثرین از حوادث جوی امدادرسانی و در میان سیل‌زدگان و شهروندان گرفتار در کولاک، 71 دستگاه چادر، 1371 تخته پتو، 501 تخته موکت، 2174 کیلوگرم نایلون، 267 بسته شستشو، 94 بسته بهداشتی، 89 عدد والور، 622 بسته غذایی، 3200 کنسرو، 451 کیلوگرم برنج و 214 کیلوگرم حبوبات توزیع کردند.

براساس این گزارش، نیروهای هلال احمر 185 دستگاه خودرو را از مناطق کوهستانی و درگیر کولاک و برف نیز رهاسازی کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • لیزر را جمع کنید: مودریچ را کلافه کردند! (عکس)‏
  • آغاز پویش مشهد مهربان با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • اطلاعیه قطعی و افت فشار آب در مهاباد
  • سیل در یزد جان ۲ نفر را گرفت
  • نجات ۵۷ نفر از گرفتارشدگان در سیل و آبگرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته/جان باختن ۲ نفر بر اثر حوادث جوی
  • نجات ۵۷ نفر از گرفتارشدگان در سیل و آبگرفتگی/دو نفر بر اثر وقوع حوادث جوی جان باختند
  • نجات ۵۷ نفر از گرفتارشدگان در سیل و آبگرفتگی
  • ۱۵۰۰ هکتار اراضی پایاب سد قشلاق زیر آبیاری تحت فشار قرار گرفت