Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اردبیل گفت: عملیات اجرایی ضدعفونی اتوبوس‌های شهری اردبیل به اتمام رسید و در روزهای آینده عملیات ضدعفونی تاکسی‌های شهری اردبیل نیز آغاز می‌شود. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

حمید لطف‌الهیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: شهرداری اردبیل در صدد است تا با ضدعفونی و شتشوی تمامی اماکن عمومی دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم را بین ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات اجرایی ضدعفونی اتوبوس‌های شهری اردبیل به اتمام رسید و در روزهای آینده عملیات ضدعفونی تاکسی‌های شهری اردبیل نیز آغاز می‌شود.

شهردار رباط کریم:همه روزه ناوگان حمل و نقل عمومی ضدعفونی می‌شودگزارش تصویری تسنیم از ضدعفونی اسکله مسافربری شهید حقانی بندرعباس در برابر کروناضدعفونی وسایل عمومی در شهرکرد برای مبارزه با کرونا

لطف‌الهیان تصریح کرد: با توجه به اینکه پول به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ناقل ویروس کرونا شناخته می‌شود تمامی رانندگان تاکسی و اتوبوس‌های شهری موظف به استفاده از دستکش یک‌بار مصرف شدند.

شهردار اردبیل بیان کرد: شهروندان برای بهره‌مندی از تخفیف پایان سال از تجمع در مقابل واحدهای شهرداری مناطق پرهیز کنند و با ارائه درخواست خود نسبت به بهره‌مندی از این تخفیف‌ها به‌صورت غیرحضوری اقدام کنند.

انتهای پیام/ 146/ح

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتوبوس های شهری شهری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان فقط با مردم آباد می‌شود

شهردار کرمان با بیان اینکه کرمان فقط با مردم آباد می‌شود، گفت: اگر مردم به میدان بیایند و از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم، قطعاً می‌توانیم شهر متفاوتی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، محسن تویسرکانی در آئین بازگشایی شهربازی کرمان با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی برای بازگشایی این مجموعه، اظهار کرد: اعتقاد داشتم باید شهربازی کرمان در شأن مردم نجیب و خوب کرمان باشد.

وی با اشاره به اینکه شهربازی کرمان در حال تغییر است، از اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای سرمایه‌گذاری در این مجموعه خبر داد و افزود: علاوه بر سرمایه‌گذار، بخش قابل توجهی از محل اعتبارات شهرداری کرمان نیز در شهربازی هزینه شد تا فضای خیلی خوبی ایجاد شود.

شهردار کرمان با بیان اینکه کرمان فقط با مردم آباد می‌شود، گفت: اگر مردم به میدان بیایند و از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم، قطعاً می‌توانیم شهر متفاوتی داشته باشیم؛ در مدتی که من در مسند شهردار کرمان هستم، همه همکارانم با تمام توان به میدان آمدند و توانستیم قدم کوچکی برای کرمان برداریم.

وی این اقدامات را برای شهری مثل کرمان کافی ندانست و گفت: کرمان شهر زیارتی و میزبان زائران شهید حاج‌قاسم سلیمانی است و باید حتماً شهری در شأن زائران او باشد؛ حاج‌قاسم همیشه دغدغه امنیت، شادی و رفاه مردم را داشتند و ما هم به‌عنوان متولیان شهر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی را جزو مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌دانیم.

کد خبر 739669

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • باید برای پیشرفت و اعتلای قم تلاش کرد
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • کرمان فقط با مردم آباد می‌شود
  • ۶.۵ میلیون نفر سفر نوروزی رفتند
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت