Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از وقوع حریق گسترده در مجتمع 225 واحدی سحر خبر داد و گفت: متاسفانه در این حریق که در طبقات منفی یک و منفی دو رخ داد 5 نفر جان باختند.

عباس جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص وقوع آتش سوزی در مجتمع 225 واحدی سحر در خیابان انسجام اظهار کرد: راس ساعت 3 بامداد وقوع آتش سوزی در این مجتمع مسکونی به آتش نشانی گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: با توجه به گسترده بودن حریق بلافاصله خوددروهای عملیاتی شامل 12 خودرو عملیاتی و 2 تیم نجات، سه نردبان نجات و... به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم یادآور شد: آتش سوزی در طبقات منفی این مجتمع رخ داد و برای امداد رسانی و اطفا حریق 150 نفر از آتش نشانان در محل حضور یافتند.

وی با اشاره به وقوع آتش سوزی در طبقات منفی یک و منفی دو این مجتمع گفت: بیش از 160 نفر از ساکنان از مجتمع خارج شدند که 38 نفر به دلیل مشکلات تنفسی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده و 28 نفر هم به صورت سرپایی درمان شدند.

جعفری با اشاره به حضور خودروهای شهرداری، اورژانس وعوامل انتظامی در محل حادثه یادآور شد: متاسفانه در این حریق گسترده 5 نفر فوت کردند که 2 نفر آقا و دو نفر خانم هستند و یک کودک نیز در بیمارستان جان باخت.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی حریق قم آتش نشان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دولت آباد گفت: در پی اعلام حریق سنگین در یک کارگاه مکانیکی، بلافاصله خودرو‌های آتش نشانی به محل اعزام و اقدام به اطفا آتش کردند.


سعید نریمانی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه اطفائیه سنگین و یک دستگاه خودروی آبرسان همراه با ۱۰ نیروی آتش نشانی به محل اعزام شدند و حریق را مهار کردند.
وی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه خودروی در حال تعمیر و تجهیزات و وسایل تعمیرگاه در آتش سوخته است و علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • ببینید | حریق گسترده در ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله در دانمارک
  • حریق گسترده انبار کالا در میدان مهارت + فیلم
  • (ویدیو) جزییات حریق گسترده در ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش