Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@15:35:19 GMT

ستاره پرسپولیس به صورت رسمی عذرخواهی کرد+عکس

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۰۸۵۵

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز وحید امیری ستاره ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی شهر خودرو از کادر داوری عذرخواهی کرد. وی در این باره گفت: من همین جا از علی صفایی و کادر داوری بابت دادی که زدم عذرخواهی می‌کنم، چون در یک لحظه عصبانی شدم. قول می‌دهم دیگر این اتفاق را تکرار نکنم.

 

او در مورد اینکه ممکن است پرسپولیس برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر می شود و در این‌باره که برخی می‌گویند این تیم حمایت می‌شود تصریح کرد: چه حمایتی واقعا برای پرسپولیس صورت گرفته است؟ هفته پیش به اصفهان سفر کردیم و آن اتفاقات رخ داد و بازی صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تابع فدراسیون هستیم و نمی‌توانیم از خودمان نظر بدهیم که بازی نکنیم. اما علاقه‌مندان می‌توانند نظر بدهند که در کدام بازی با داوری و با شرایط خاص بازی را ببریم؟ پا روی حق نگذارید. تمام تلاش مان را در زمین می‌کنیم و این‌ها را زیر سوال نبرید.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن ورزشی یحیی گل محمدی پرسپولیس گل محمدی ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را از ابتدای نیم فصل دوم هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت و در اولین مسابقه خود به مصاف آلومینیوم در اراک رفت که این بازی با یک گل به سود اراکی‌ها به پایان رسید.

اوسمار پس از آن بازی هیچ شکستی را تجربه نکرد و به جز تساوی برابر استقلال، تمام دیدارهایش را با پیروزی پشت سر گذاشت تا حمایت هواداران پرسپولیس را نیز به دست بیاورد.

اگرچه پرسپولیس برای دیدار حساس حذفی برابر آلومینیوم در اراک با چالش مصدومیت عالیشاه و بیرانوند رو به رو است اما آنها در بازی هفته شانزدهم به علت بسته بودن پنجره زمستانی‌شان، اجازه استفاده از ستاره‌های جدید خود را نداشتند.

عیسی آل‌کثیر، عبدالکریم حسن و اوستون ارونوف سه بازیکن جدید پرسپولیس هستند که با اضافه شدن به اسکواد سرخ‌ها تاثیر زیادی در موفقیت‌های این تیم داشته‌اند. پرسپولیس حالا می‌تواند برای جبران شکست لیگ مقابل آلومینیوم، امیدوار به درخشش این ستاره‌ها در اراک باشد.

دیگر خبرها

  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • دولت سرخابی‌ها را به صورت قطعی واگذار کرد؛ پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • شواین اشتایگر: مورینیو مرا به تیم زیر 16 ساله‌های منچستریونایتد تبعید کرد!