Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@19:36:39 GMT

آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم/ ۴ فوتی و ۳۹ زخمی+فیلم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۰۹۸۰

‍‍‍‍‍‍

آفتاب‌‌نیوز :

سید محسن چاووشی عنوان کرد: آتش سوزی مجتمع مسکونی سحر واقع در خیابان انسجام قم، 4 فوتی و 39 مصدوم شدند که مصدومان با 20 دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

مسئول آموزش و پژوهش اوژانس 115 قم افزود: همچنین در این حادثه 28 نفر با مصدومیت سطحی و مسمومیت در محل حادثه توسط استقرار اتوبوس آمبولانس درمان سرپایی شدند و بهبود یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حمید کریمی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم نیز درباره این حادثه بیان کرد: راس ساعت سه بامداد خبر آتش سوزی در مجتمع مسکونی 300 واحدی سحر واقع در خیابان محرابی انسجام به مرکز فرماندهی اعلام شد که بلافاصله خودروهای عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: 12 خودروی سنگین آتش نشانی و سه خودروی نردبان و دو خودروی آب‌ده و دو خودروی نجات به همراه واحدهای پشتیبانی از حوزه خدمات شهری و عوامل اورژانس و انتظامی نیز به محل اعزام شد.

کریمی عنوان کرد: متاسفانه طبقات منفی و پارکینگ مجتمع درگیر حریق شده و تیم های عملیاتی از 4 قسمت ورود پیدا کرده و حریق را اطفا کردند و حادثه کنترل شد، اما به علت انتشار دود در طبقات فوقانی تعداد بسیار زیادی از ساکنین محبوس شده بودند که با تلاش همکاران از طریق نردبان‌های بلند مرتبه بیش از 100 نفر رهاسازی شد.

وی خاطرنشان کرد:مصدومان توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند و تعدادی نیز در محل مداوا شدند، در حال حاضر نیز حریق به طور کامل اطفا شده و عوامل آتش نشانی مشغول لکه گیری هستند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: عوامل آتش نشانی و اورژانس هم‌اکنون در حال بررسی واحدهای مسکونی در جهت احصای آمار نهایی از تلفات و مصدومان احتمالی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آتش سوزی قم آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه واقع در خیابان ۹۷ گلسار رشت، ۲۱ آتش نشان با ۶ خودروی آتش نشانی و آبرسان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مومنی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه دست بکار شده و پس از مهار آتش سوزی، دودگرفتگی ساختمان را به صورت کامل برطرف کردند.

وی با عنوان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، گفت: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد