Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،   سید امین قاسمی با اعلام این خبر افزود: با توجه به بارش شدید باران در دو روز گذشته در استان لرستان، بازدید از ابنیه تاریخی را همزمان با این بارش‌ها و بلافاصله پس از آن در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در پی وقوع این بارش‌ها خسارات چندانی به ابنیه تاریخی لرستان وارد نشده است، افزود: با توجه به اینکه از قبل پیش‌بینی شدت بارش در لرستان شده بود، اقدامات حفاظتی و پیشگیرانه در مکان‌هایی که در معرض خطر بودند انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اضافه کرد: لرستان با دارا بودن ۱۰۰ پل تاریخی به‌عنوان پایتخت پل‌های تاریخی ایران معروف است و با توجه به اینکه این پل‌ها در مسیر رودخانه‌ها قرار دارند با شدت بارش‌ها و جاری شدن سیل در معرض تخریب قرار می‌گیرند.

او با اشاره به اینکه در سیل فروردین‌ماه امسال نیز حدود ۸۰۰ میلیارد ریال به ابنیه تاریخی، تأسیسات گردشگری و کارگاه‌های صنایع‌دستی استان خسارت وارد شد، یادآور شد: به‌منظور حفاظت از ابنیه تاریخی لرستان بلافاصله پس از سیل، مرمت برخی از پل‌ها و ابنیه تاریخی با منابع استانی در دستور کار قرار گرفته است که برای مرمت‌های اصولی نیازمند اعتبارات ملی و ستاد بحران کشور هستیم.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری سیل ابنیه تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (جمعه) از زیر نظر داشتن اوضاع در ایران، در پی تنش‌ها با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش فارس، آژانس اتمی در بیانیه‌ای تاکید کرد: «ما تایید می‌کنیم که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است و از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم».

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، در این بیانیه آمده است: «ما تکرار می‌کنیم که تاسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف اقدامات نظامی قرار بگیرند».

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با توجه به تلاش ناموفق برخی عوامل برای خرابکاری در اصفهان، گفت: «ما همچنان از همه می‌خواهیم که حداکثر خویشتن‌داری را از خود نشان بدهند».

بامداد امروز بود که ۳ ریزپرنده در آسمان اصفهان هدف اصابت سامانه‌های ضدهوایی قرار گرفته و از بین رفتند.

منابع آگاه نیز ساعتی پیش به خبرگزاری فارس اعلام کردند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

دیگر خبرها

  • سی ان ان: هیچ آسیبی به پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است
  • سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است
  • هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است
  • آژانس: هیچ آسیبی به مراکز هسته‌ای ایران وارد نشده
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ ای ایران وارد نشده است
  • آژانس: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است
  • آژانس انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است
  • بازدید رایگان ابنیه تاریخی سیستان از دریچه منشور ونیز
  • بازدید از بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی سیستان و بلوچستان رایگان شد