Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیائیان احمدی گفت: تعاون روستایی خراسان جنوبی در طرح خرید توافقی زعفران تا کنون ۶۹ میلیارد ریال به کشاورزان استان پرداخت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید ضیائیان احمدی مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: تعاون روستایی خراسان جنوبی در طرح خرید توافقی زعفران تا کنون ۶۹ میلیارد ریال به کشاورزان استان پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان این‌که امسال برای اولین بار در کشور محصول زعفران، به صورت توافقی از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری می‌شود،افزود: این مقدار هزینه بابت خرید توافقی ۱۰۰ کیلوگرم زعفران به کشاورزان پرداخت شده است.   مدیرتعاون روستایی خراسان‌جنوبی بیان کرد: تعاون روستایی با هدف کوتاه شدن دست دلالان از آغاز فصل برداشت یعنی آبان تا پایان دی امسال به صورت حمایتی از کشاورزان اقدام به خریداری زعفران کرد.   ضیائیان احمدی عنوان کرد: در خرید توافقی زعفران تحویل گرفته شده از کشاورز، پس از تعیین میزان کیفیت، در چهار رده پوشال معمولی، پوشال مرغوب، شبه نگین و نگین، دسته بندی و پس از توافق کشاورز و تعاون روستایی، یک قیمت کف برای هر نوع آن تعیین می‌شود.   وی با بیان این‌که ارزش زعفران خریداری شده نیز در مدت یک هفته تا ۱۰ روز به تولیدکننده پرداخت می‌شود، اظهار کرد:  خرید توافقی زعفران هنوز ادامه دارد.   انتهای پیام/127

منبع: دانا

کلیدواژه: تعاون روستایی خراسان جنوبی خرید توافقی زعفران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما از ایجاد دو هزار و ۲ هزار و ۱۵۸ فرصت شغلی در بخش تعاون در سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد اشتغال با تشکیل ۵۳ شرکت تعاونی جدید در استان ایجاد شد.

اشرفی افزود: سال ۱۴۰۱، با تشکیل ۴۱ تعاونی هزار و ۴۵۴ فرصت شغلی جدید در استان تشکیل شد.

به گفته وی این تعاونی‌ها در گرایش‌های مختلف تولیدی، توزیعی، خدمات و پیشرفت و آبادانی روستایی و روستا تعاون تشکیل شده است.

هم اکنون هزار و ۲۶ تعاونی در خراسان جنوبی فعال است.

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • خرید توافقی ۳۱ هزار تن سیب زمینی
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی