Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-19@03:18:12 GMT

تعطیلی دفاتر غول مخابراتی کره به خاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۱۲۹۱

تعطیلی دفاتر غول مخابراتی کره به خاطر کرونا

شرکت اس کی تله کام بزرگترین شرکت مخابراتی کره جنوبی، دفتر بزرگ مرکزی و سایر شعب خود را در شهر سئول به خاطر نگرانی از شیوع ویروس کرونا به طور کامل تعطیل کرد.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از زددی نت، در روزهای اخیر شیوع گسترده ویروس کرونا در کره جنوبی باعث شده تا ده‌ها شرکت فناوری در این کشور فعالیت‌های خود را به صورت کامل یا نسبی به حالت تعلیق درآورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین شرکت در این مجموعه اس کی تله کام است که خدمات متنوع مخابراتی و اینترنتی ارائه می‌دهد.

علت اصلی این تعطیلی مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای یکی از کارکنان اس کی تله کام اعلام شده است. اس کی تله کام که بزرگترین ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در کره جنوبی است، روند ضدعفونی کردن و گندزدایی از تمامی ساختمان‌ها و دفاتر خود را آغاز کرده و در این زمینه دستورالعمل‌های وزارت بهداشت این کشور را دنبال می‌کند.

به گفته سخنگوی اس کی تله کام، یکی از کارکنان این شرکت که در طبقه چهاردهم یکی از ساختمان‌های آن در مرکز سئول مشغول به کار بوده، به کرونا مبتلا شده است.

قرار شده تا کارکنان این شرکت فعالیت‌های خود را در قالب دورکاری انجام دهند. اس کی تله کام حدود ۵۰۰۰ کارمند دارد. همکاران فرد آلوده به ویروس کرونا نیز مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته‌اند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا کره جنوبی شرکت فناوری دورکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای تنگ پل مسجدسلیمان زیر پوشش شبکه و اینترنت پرسرعت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با تلاش مستمر کارشناسان حوزه معاونت سیار و انجام تعهدات برای افزایش پوشش ارتباطات مخابراتی در روستاها، پس از تأمین زیرساخت‌های ارتباطی و تجهیزات فنی مورد نیاز، دکل مخابراتی شبکه ارتباطی پر سرعت همراه در روستای تنگ‌پل از توابع شهرستان مسجدسلیمان با تکنولوژی ۲ G و ۴ G نصب و راه اندازی شد.

 

رحیم فلاح زاده افزود: با اتمام عملیات نصب و راه اندازی این دکل مرتفع مخابراتی و وارد مدار شدن این سایت به شبکه گسترده همراه، روستای تنگ‌پل، مناطق اطراف و جاده‌های مواصلاتی منتهی به این روستا زیر پوشش شبکه و اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت.

 

وی از اهداف اجرای این طرح را کاهش شکاف و تسریع در روند دیجیتالی شدن و اتصال روستا‌ها به اینترنت پر سرعت و در سطح بالاتر و بهره‌مندی روستائیان از شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد.

 

فلاح زاده می‌گوید: این طرح از محل اعتبار‌های طرح uso وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، و به ویژه برای افزایش پوشش شبکه سیار و پایداری ارتباطات مخابراتی توسط کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان عملیاتی و اجرا شد.

دیگر خبرها

  • اساسنامه تشکیل کانون دفاتر ازدواج و طلاق ابلاغ شد
  • صدور سند حدنگاری برای ۱۶میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی
  • توصیه‌های بهداشتی قبل از مسافرت‌های نوروزی
  • ۲۸ اسفند در دنیای علم چه خبر؟
  • درمان سریع زگیل در خانه با محلول گیاهی در کمتر از 10 روز
  • نصب و راه اندازی دکل مخابراتی جدید در آبادان
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • دانشمندان می‌گویند کرونا باعث کاهش هوش مبتلایان شده است!
  • تعداد دفاتر خدمات گردشگری لرستان به ۳۸ مورد رسید
  • روستای تنگ پل مسجدسلیمان زیر پوشش شبکه و اینترنت پرسرعت