Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@00:23:32 GMT

ویروسی خطرناک‌تر از کرونا

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۱۲۹۶

ویروسی خطرناک‌تر از کرونا

حالا امروز کرونا شده نُقل همه محافل رسانه‌ای و خبری اعم از داخلی و خارجی، چه انقلابی و غیر انقلابی و نوبت حرکت بعدی است؛ یعنی قراردادن نام جمهوری اسلامی ایران در لیست سیاه FATF! گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد خزایی؛ *درست سه روز قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که خبری مبنی بر فوت دو نفر در قم بر اثر ابتلای به کرونا منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن به سرعت شایعاتی در سراسر کشور پخش شد و این حجم گسترده تبلیغات آنقدر وسیع بود که برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، آمار مشارکت مردمی در انتخابات را به زیر ۵۰ درصد رساند.

البته این همه ماجرا نبود و در اقدامی عجیب و غریب تمامی رسانه‌های معاند، خبر ویژه خود را در طی یک هفته اخیر اختصاص به کرونا دادند که این مسئله نشان از ادامه دار بودن پروژه عملیات روانی کرونا داشت. به این علت که با وجود رسیدن دشمنان نظام تا حدی به مقاصد شومشان در انتخابات، یعنی پایین آوردن مشارکت مردمی، همچنان این عملیات روانی ادامه پیدا کرد.

حالا امروز کرونا شده نُقل همه محافل رسانه‌ای و خبری اعم از داخلی و خارجی، چه انقلابی و غیر انقلابی و نوبت حرکت بعدی است؛ یعنی قراردادن نام جمهوری اسلامی ایران در لیست سیاه FATF!

بلافاصله پس از این اتفاق خبر‌های جالبی از بازار ارز و طلا به گوش نمی‌رسد و دلار به یکبار حتی تا ۴ هزار تومان نیز گران می‌شود. قیمت سکه یک میلیون رشد می‌کند و التهاب بسیار زیادی فضای بازار را می‌گیرد. به فاصله سه روز از این اتفاقات نوبت به تکمیل پازل هولناک (FATF _. کرونا) می‌گردد و این¬بار دولت بیانیه‌ای صادر نموده و در حالیکه همه سرگرم کرونا ویروس هستند از طرح و تلاش همه جانبه خود برای تصویب لوایح مرتبط با FATF می‌گوید. با لولوی کرونایی که در جامعه پخش شده دانشگاه¬ها تعطیل شده اند و اکثر دانشجویان جنبشی و تشکلی سرگرم مقابله با کرونا و شایعات آن هستند؛ رسانه‌ها که از قبل هم امیدی به آن‌ها نبود، با کرونا از دور خارج شده اند؛ برنامه‌های انتقادی و تحلیلی صدا و سیما نیز یک ماه است که تعطیل شده، هیئات و تجمعات مذهبی مثل اعتکاف هم از بیم روشنگری و فریاد بر علیه ظلم باید خاموش شود و بالاخره آخرین نقطه و سنگر جبهه انقلاب هم از مدار خارج می‌شود یعنی نماز جمعه!

شاید اولش تشخیص آن چیزی که در حال رغم خوردن بر علیه نظام و انقلاب بود، سخت باشد، اما حالا برای همه واضح شده که ویروسی خطرناک‌تر از کرونا قرار است چه بلایی سرمان بیاورد! فلذا آن چیزی که امروز جریان انقلاب نیازمند آن است جنگیدن در جبهه FATF است، جبهه‌ای که دولت فخیمه با تمام توان و تلاش و با بسیج همه ظرفیت‌های خود در حال تکمیل پازل‌های آن است.

دولت در پایان بیانیه خود از آیه‌ای قرآنی استفاده کرده، البته به زعم خودش برای پیروزی در جبهه‌ای که می‌جنگد، اما نمی‌داندکه این آیه به حول و قوه الهی آیه شکست اوست: و ماالنّصر الّا من عند الله، انّ الله عزیز حکیم

محمد خزایی، مسئول گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا یادداشت دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با روش جدید: زکی‌پور حمله کن!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در بازی دیروز مقابل ذوب‌آهن دوباره توانست نمایش شایسته‌ای داشته باشد و عملکردی در حد و اندازه مدعی قهرمانی ارائه کند که علی‌رغم حملات پرشمار و زدن به تیرک دروازه حریف، فقط یکبار به گل رسید، اما بازی هجومی طلایی پوشان به ویژه روی نفوذ از سمت چپ زمین با حضور میلاد زکی‌پور و رضا شکاری جالب توجه بود.

طلایی پوشان که در این فصل حساب ویژه‌ای روی حمله از دو سمت زمین باز کردند و بارها روی ارسال از جناحین و خلق موقعیت توسط میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان به گل رسیدند، دیروز هم این روش را روی حرکات خطرناک و سریع مدافع چپ خود امتحان کردند.

میلاد زکی‌پور در دقایق ابتدایی سه موقعیت خطرناک با نفوذهای سریع خود از سمت چپ زمین و همکاری با رضا شکاری به وجود آورد و اگر دقت بیشتر از سوی مهاجمان بود، پاس گل هم می‌داد که این اتفاق نیفتاد.

این مدافع که در پایان فصل قراردادش با سپاهان به پایان می‌رسد و بعید نیست سال آخر حضورش در سپاهان را داشته باشد، دیروز یکی از بهترین‌های تیمش در جدال با ذوب‌آهن بود که اجازه نفوذ به بازیکنان حریف از سمت خود را نداد و در فاز هجومی نیز موثر کار کرد.

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • سپاهان با روش جدید: زکی‌پور حمله کن!(عکس)
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • مطالعات تطبیقی: استفاده از مقایسه در علم
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد