Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:25:05 GMT

یک بند برای ایزوله زندانیان همدان اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۱۳۲۷

یک بند برای ایزوله زندانیان همدان اختصاص یافت

پژمان پروین روز جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: مددجویان با اسکان در بخش جداگانه ای به نام  "مراقبت و سلامت" به مدت ۲ هفته وضعیت جسمانی زندانیان را مورد معاینه و پایش قرار می دهند.

وی افزود: مددجویان به طور مرتب در طول شبانه روز مورد پایش قرار می گیرند و اقدامات ویژه و گسترده ای در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در زندان های استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل زندان های همدان اضافه کرد: قبل از اعلام رسمی خبر شیوع ویروس کرونا، این اداره کل اقدامات پیشگیرانه خود را در راستای حفظ سلامت کارکنان و مددجویان برنامه ریزی ،ساماندهی و اجرا کرده است.

پروین بیان کرد: به منظور صیانت از خانواده های زندانیان، به صورت منظم و طبق برنامه های گذشته اقدام به اعطای ملاقات خانواده ها با زندانیان شده است و ملاقات ها استمرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه در زندان های همدان هیچ گونه علائمی از وجود ویروس کرونا مشاهده نشده است اظهار داشت: تمامی زندانیان در مبادی ورودی توسط پزشکان و کادر بهداشتی، درمانی مورد غربالگری و کنترل علائم قرار می گیرند.

مدیرکل زندان های همدان افزود: تیمی اقدام به سرکشی از زندان های تابعه استان اقدام به اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ سلامت کارکنان و مددجویان کرده است.

پروین ادامه داد: با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در بهداشت و درمان زندان های تابعه کلاس های آموزشی برای کارکنان و مددجویان برگزار و آموزش های پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از شیوع و اپیدمی بیماری ارائه شد .

وی ضدعفونی اماکن، طراحی و توزیع بروشور، نصب بنر و پوسترهای آموزشی در سطح زندان های استان را از اقدامات صورت گرفته برشمرد.

مدیرکل زندان های همدان توزیع دستکش یکبار مصرف و ماسک در بین همه مراجعه کنندگان در مبادی ورودی به واحدهای ستادی و زندان های تابعه، نصب بیش از ۴۰دستگاه هواکش استاندارد برای تهویه هوای محل اسکان مددجویان، تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده و شوینده، تدوین برنامه غذایی ویژه طبق نظر کارشناس تغذیه برای کارکنان و مددجویان را از دیگر اقدامات برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در زندان های همدان عنوان کرد.

پروین از اعطای مرخصی به مدت ۱۵ تا ۲۰ روز به بیش از یک هزار ۱۰۰ نفر از مددجویان دارای صلاحیت، اخلاق و رفتار مناسب و تامین لازم خبرداد.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ویروس کرونا همدان سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور کارکنان و مددجویان زندان های همدان ویروس کرونا زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ حسین فاضلی هریکندی گفت: در سال ۱۴۰۲ رشد ۳۳ درصدی در صدور احکام پابند الکترونیک از سوی دادگاه‌های استان داشته‌ایم و ۷۲۰ نفر از محکومان به جای حضور در زندان، ضمن انجام فعالیت‌های اجتماعی معمول و حضور در کنار خانواده، دوران محکومیت خود را سپری کردند و صرفا محدودیت در تردد داشته‌اند.   به  گفته او افزایش ۱۱ درصدی احکام تعلیق اجرای مجازات، منجر به این شد که از ورود ۱۰۳۳ نفر از محکومان به زندان جلوگیری شود.

رئیس دادگستری البرز گفت: با توجه به آثار اعطای مرخصی به محکومان که موجب حضور آنها در خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای جلب رضایت شاکی می‌شود، در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن، ۳۲ درصد افزایش اعطای مرخصی به محکومان را شاهد بودیم.   وی با تاکید به اینکه هیچ یک از نهاد‌های ارفاقی مشمول متهمان و محکومان جرایم خاص، مهم و سرقت نمی‌شود، ابراز امیدواری کرد در سال جدید هم با برنامه‌ریزی انجام شده در زمینه کاهش جمعیت کیفری، موفقیت‌های بیشتری حاصل شود و زندان به محلی تبدیل شود که صرفا افراد مخل نظم و آسایش و امنیت عمومی و مرتکبین جرایم خشن و مهم در آن تحمل محکومیت کنند.    

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • استفاده از پابندالکترونیکی برای زندانیان خوزستان۲۱درصدافزایش یافت
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • رشد ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان در خوزستان
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • کتک کاری زندانی های اسرائیلی در بازداشتگاه نیتسان + فیلم