Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@08:13:01 GMT

5 فوتی و 66 زخمی در آتش سوزی مجتمع 225 واحدی در قم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۱۳۹۱

5 فوتی و 66 زخمی در آتش سوزی مجتمع 225 واحدی در قم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از کشته شدن پنج و مصدوم شدن ۶۶ تن در پی وقوع حریق در مجتمع مسکونی در قم خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ٠٣:١١ دقیقه بامداد امروز وقوع حریق در چند بلوک آپارتمانی به اورژانس کشور اعلام شد که بلافاصله ١٢ آمبولانس به محل حادثه واقع در انسجام، خیابان محرابی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اولین آمبولانس در مدت زمان پنج دقیقه به محل رسید ادامه داد: در محل مشاهده شد که در چند بلوک آپارتمانی حریق رخ داده است بنابراین نیرو های امدادی بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند و ضمن بررسی علایم حیاتی و وضعیت جسمانی مصدومان این حادثه تاکنون ۳۸ نفر را به مراکز درمانی منتقل کردند.

به گفته وی، ١٠نفر از مصدومان به مرکز درمانی بهشتی، ١٣نفر به مرکز درمانی ولیعصر و ١٠نفر به مرکز درمانی گلپایگانی منتقل شدند.


سخنگوی سازمان اورژانس کشور با تاکید بر اینکه تعداد ۲۴ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند گفت: هماهنگی های لازم برای انتقال دو تن از مصدومان به تهران نیز انجام شده است. همچنین متاسفانه تاکنون پنج نفر نیز بر اثر وقوع این حریق جان خود را از دست داده اند.

بیشتربخوانید:

ابتلای 2 معاون علوم‌پزشکی، 10 پزشک و پرستار قمی به کرونا/ شاید کار به بیمارستان صحرایی بکشد

 

9 کشته براثر تصادف پژو با پراید در یزد لینک کوتاه: asriran.com/0030Hv

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳

معاون روابط عمومی اورژانس کشور از افزایش ۲۲ درصدی آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق شدگی در فروردین سال جاری خبر داد.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار غرق‌شدگی در فروردین سال جاری اظهار کرد: در ماه نخست سال ۱۴۰۳ در مجموع ۱۱۸ نفر به دلیل غرق‌شدگی مصدوم و فوت شدند و آمار مصدومان و فوتی‌ها به دلیل غرق‌شدگی حدود ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در مدت مذکور ۵۴ نفر طی حوادث غرق‌شدگی مصدوم شدند که این آمار رشد ۵۹ درصدی داشته است و ۶۴ نفر نیز فوت شدند که فوتی‌ها نیز رشد ۲ درصدی داشته است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور با اشاره به بیشترین تعداد مصدومان و فوتی‌ها به دلیل غرق‌شدگی تصریح کرد: بیشترین مصدوم در استان‌های بوشهر با ۱۵ نفر و هرمزگان با ۸ نفر گزارش شده، همچنین بیشترین فوتی‌ها در استان‌های فارس با ۱۱ نفر و اصفهان با ۷ نفر ثبت شده است.

کد خبر 746876

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳