Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@10:40:40 GMT

ابتلای ۴ نماینده مجلس به ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۱۴۸۷

ابتلای ۴ نماینده مجلس به ویروس کرونا

طبق اعلام یک عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، ۴ تن از نمایندگان پارلمان به ویروس "کرونا" مبتلا شده‌اند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی وکیلی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌‌اش، از مثبت بودن تست کرونای 4 تن از نمایندگان مجلس خبر داد و نوشت: طبق اطلاع از تست کروناویروس سی نفر از همکاران در مجلس شورای اسلامی، تاکنون نتیجه چهار نفر مثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش دانا، پیشتر محمود صادقی نماینده تهران و محمدعلی ذوالنور نماینده مردم قم از مثبت بودن تست کرونای خود خبر داده بودند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نماینده مجلس سمت گرفت +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام سیدرضا تقوی را به سمت «رییس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید غدیر» منصوب کرد.

بنابر گزارش مهر، بر اساس این گزارش، متن حکم صادره به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر ارجمند حجت الاسلام و المسلمین جناب حاج آقای تقوی (دام عزه)

سلام علیکم؛

دهه ولایت و امامت تقارب دو عید عظیم «قربان»، روز ثبوت عشق و تسلیم و «غدیر» روز عهد و میثاق، فرصت مناسبی است تا در گلشن معارف آل‌الله (علیه‌السلام) سیر کنیم و کویر تشنه‌یِ دل‌ها را با زلال ولایت سیراب سازیم و با تبیین ابعاد معرفتی این دو رخداد بزرگ تاریخ اسلام و بازخوانی ابعاد آن در جامعه‌سازی، دولت‌سازی، مردمی‌سازی و ساخت نظام تمدنیِ نوین اسلامی بهترین و کامل‌ترین نمونه و الگوی مطلوب حاکمیت و حکمرانی اسلامی و چراغ راه هدایت در عصر افول و بن‌بست حکمرانی‌های غیر الهی و مدل‌های پوسیده غربی را تشریح نمائیم.

با عنایت به اهمیت پاسداشت این مناسبت عظیم و بهره‌مندی از این فرصت طلایی و نسیمِ رحمتِ «رحم‌الله من احیا امرنا» و لبیک گویی به ندای آسمانی پیامبر اکرم (صل الله علیه و آله) در خطبه غدیریه و تبیین معارف علوی و معرفی این مناسبت‌ها با استفاده از فرصت‌های مختلف تبلیغی و با عنایت به رویکرد و سیاست‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گرامیداشت و تبیین ایام‌الله و مناسبت‌های دینی و انقلابی، امید است جنابعالی که از شایستگی‌های عالمانه، مجاهدانه و تجارب ارزشمند برخوردارید به عنوان «رئیس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید غدیر» در تحقق اهداف و افق‌های ترسیم شده موفق و موید باشید.

انتظار می‌رود با تشریک مساعی، هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت اندیشمندان و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی، مبلغین و مروجین معارف الهی، سازمان‌ها و مراکز علمی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی و اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد؛ شاهد برپایی باشکوه این مناسبت و اقدامات و فعالیت‌های بایسته و شایسته تبیینی باشیم. در این مسیر نورانی و بالنده، توفیق شما را از درگاه حضرت احدیت (جل و علا) مسالت دارم.

محمدحسین موسی‌پور

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897523

دیگر خبرها

  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • رای مجلس به برخورداری سپند از امتیازات و تخفیفات صنایع دفاعی و سایر مراکز تحقیقاتی
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • حل چالش حقوق کارگران در میدان بهارستان / راهکار صولت برای فرار از چالش حقوق کارگران
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد
  • یک نماینده مجلس سمت گرفت +جزئیات