Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از صعود شاگردانش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا احساس خود را درباره شرایط خاص برگزاری بازی خانگی مقابل نماینده بلغارستان گفت. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری خانگی از دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد میهمان خود لودوگورتس رازگراد بلغارستان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و در مجموع با نتیجه 4 بر یک به مرحله بعدی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در حالی در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شد که به دلیل شیوع بیماری کرونا در ایتالیا، هیچ تماشاگری در ورزشگاه حضور نداشت.

کونته پس از بازی گفت: من قبلاً هم که سرمربی تیم ملی ایتالیا بودم، مقابل کرواسی بازی بدون تماشاگر را تجربه کردم. قطعاً حس عجیبی دارد و اول بازی احساس می‌کنید در یک جلسه تمرینی هستید که این رویکرد خطرناکی است اما بازیکنان ما کم‌کم به مسیر درست برگشتند. ما پیشروی می‌کنیم و من هم این فرصت را داشتم که از بازیکنان نیمکت‌نشین استفاده کنم. در کل این بازی نکات مثبتی برای ما داشت.

با توجه به صعود آسان اینتر به یک هشتم نهایی، کونته در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش می‌تواند امسال قهرمان لیگ اروپا شود، گفت: اینکه تیمی مانند اینتر با هدف کسب بالاترین افتخار وارد یک تورنمنت شود کاملاً طبیعی است. از آخرین سالی که اینتر جام برده، 9 سال و چند ماه می‌گذرد اما باشگاه آنقدر قدمت دارد و جاه‌طلب هست که به دنبال اهدافی بزرگ باشد. ما هم نهایت تلاش‌مان را انجام خواهیم داد و می‌دانیم که پیروزی با حرف زدن به دست نمی‌‌آید.

لیگ اروپا| اینتر و منچستریونایتد هم به جمع صعودکننده‌ها پیوستند

 

بازی بعدی اینتر یک بازی حساس در خانه رقیب دیرینه‌اش یوونتوس در هفته بیست‌و‌ششم سری A است که آن بازی هم پشت درهای بسته برگزار می‌شود چون شهر تورین یکی از مناطقی است که در آن مواردی از ابتلا به کرونا گزارش و به همین دلیل این شهر قرنطینه شده است.

کونته درباره این بازی هم گفت: یک بازی مهم مقابل یوونتوس داریم. این هم یکی از بازی‌های مهمی است که اخیراً داشته‌ایم. زمانی که به پایان این مقطع برسیم، خواهیم فهمید که چقدر تا سطح ایده‌آل فاصله داریم. من مطمئنم که بازی مقابل یوونتوس به ما شناخت بهتری از وضعیت فعلی‌مان می‌دهد. هنوز راهی طولانی در پیش است و و کارهای زیادی باید انجام دهیم.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ اروپا اینترمیلان لیگ اروپا اینترمیلان لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان قهرمانی اروپا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، میلان در اولین فینال لیگ جوانان یوفا، رقابتی شبیه به لیگ قهرمانان اروپا در رده جوانان، با نتیجه 3-0 مغلوب المپیاکوس شد.

میلان صعودی تاریخی را تجربه کرده بود چراکه  با حذف تیم‌های براگا، رئال مادرید و پورتو به مرحله فینال صعود کرده بود. با این وجود فرم ایده‌آل این تیم در فینال تکرار نشد و تنها طی 6 دقیقه سه گل دریافت کردند تا از دستیابی به جام بازبماند.

تیم ایتالیایی در نیمه اول دروازه‌اش را بسته نگه داشته و دو تیم در بازی متعادل به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم طی فرصتی کوتاه، قهرمانی به نام تیم یونانی شد.

ابتدا در دقیقه 60 موزاکیتیس ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و در کمتر از یک دقیقه دیگر پاپاکانلوس گل دوم را در دقیقه 61 به ثمر رساند. رم که با این دو گل جریان بازی را از دست داده بود سپس در دقیقه 66 روی ضربه آکروباتیک باکولاس سومین گل را دریافت کرد.

شاگردان ایگنازیو آباته تلاش زیادی داشتند تا به بازی برگشته و آن را به تساوی کشاند تا به وقت‌های اضافه بروند اما دفاع تیم یونانی بدون نقص بود تا این بازی را بدون گل خورده پشت سر گذاشته و قهرمانی اروپا را جشن بگیرند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد