Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:08:33 GMT

ثبت‌نام حج تمتع سال ۹۹ در چهارمحال وبختیاری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۱۷۴۹

ثبت‌نام حج تمتع سال ۹۹ در چهارمحال وبختیاری آغاز شد

یوسف آقابزرگی روز جمعه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: تمام فرایند ثبت‌نام حج تمتع شامل انتخاب کاروان‌ها، ثبت‌نام و پرداخت قسط اول تشرف به صورت غیرحضوری و الکترونیکی از طریق سامانه reserve.haj. Ir انجام می‌شود.

به گفته وی، برای نام نویسی و انتخاب کاروان نیازی به مراجعه به دفتر زیارتی نیست و محدودیت زمانی ارائه مدارک به مدیران جهت قطعی شدن ثبت‌نام برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: زائران می‌توانند بدون تجمع در دفاتر و به مرور زمان در روزهای بعد از ثبت‌نام به دفتر مدیر کاروان مراجعه و مدارک قید شده در اطلاعیه را ارائه و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

آقابزرگی گفت: تمام دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه سال ۱۳۸۶ که پیش از این نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری اقدام کره‌اند، می‌توانند از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی reserve.haj. Ir به صورت غیرحضوری اقدام کنند.

وی گفت: ثبت‌نام ذخیره از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶ که پیش از این در سامانه ثبت‌نام و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۱ اسفند ماه ۹۸ صورت می‌گیرد.

به گفته وی، پرداخت اولیه همراه با ثبت نام در کاروان ۲۵۰ میلیون ریال است که با احتساب مبلغ ودیعه اصل قبض و سود متعلقه از طریق حساب بانکی و به صورت اینترنتی قابل پرداخت است.

مدیرحج و زیارت چهارمحال وبختیاری گفت: مدارک مورد نیاز به هنگام مراجعه به کاروان و قطعی‌شدن ثبت‌نام اصل، قبض ودیعه‌گذاری و اصل کارت ملی است. 

وی گفت: مدت اعتبار گذرنامه متقاضیان باید تا پایان دی‌ماه ۹۹ باشد و گذرنامه‌های دارای اعتبار قبل از تاریخ فوق باید تعویض شود.

به گزارش ایرنا، هماکنون ۱۳ دفتر خدمات زیارتی در استان چهارمحال وبختیاری فعال است.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری سازمان حج و زیارت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری سازمان حج و زیارت شهرکرد چهارمحال وبختیاری سازمان حج و زیارت چهارمحال وبختیاری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد