Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فیفا روز چهارشنبه رای خود برای شکایت ماریو بودیمیر را پس از بررسی لایحه دفاعیه پرسپولیس صادر کرد. این رای از سوی امیر علی حسینی مدیر امور بین الملل باشگاه دریافت و فوراً متن کامل رای ترجمه و در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار گرفت.

انصاری فرد هم ضمن تاکید بر رسانه‌ای نشدن رای صادره بعد از برد پرسپولیس مقابل شهر خودرو حکم فیفا را فاش نکرد و فقط شکایت کالدرون به فیفا را با توجه به سوالات مطروحه در جمع خبرنگاران اعلام داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس حکم فیفا باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۴۷۵ هزار یورو به بودیمیر بابت مطالبات قرارداد فصل گذشته و قرارداد فصل جاری محکوم شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی باشگاه پرسپولیس جزییات رای فیفا به شرح ذیل می‌باشد؛

* باشگاه پرسپولیس برای پرداخت این بدهی ۴۵ روز مهلت دارد و در صورتی که بدهی در مهلت تعیین شده پرداخت نشود پرسپولیس از جذب بازیکن داخلی و خارجی در سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شود اما این محرومیت در هر بازه زمانی به محض تسویه بدهی مرتفع می‌شود.

* باشگاه پرسپولیس بابت فصل گذشته ۱۴۸ هزار یورو بعلاوه پنج درصد سود (غرامت) تا روز تسویه بدهی محکوم شده است.

* بدهی ۱۴۸ هزار یورویی مربوط به پنج حقوق ماهانه بودیمیر در نیم فصل دوم فصل گذشته (از ۱۹ ژانویه تا ۲۳ جون ۲۰۱۹) بوده که شامل یک قسط ۲۵ هزار یورویی، سه قسط ۲۶ هزار یورویی و یک قسط ۱۹ هزار یورویی بوده است. بودیمیر بابت فصل قبل دریافتی اندکی داشته و به خاطر ۵ حقوق و قسط معوق خود به فیفا شکایت کرد.

* بودیمیر با استناد به حقوق معوقه خود با طرح شکایت به فیفا ضمن فسخ قرارداد یکطرفه مطالبات قرارداد این فصل خود را هم طلب کرده است‌. فیفا نیز مابه التفاوت قرارداد این فصل بودیمیر با پرسپولیس و قرارداد بودیمیر با تیم لوکوموتیو کرواسی را محاسبه و باشگاه پرسپولیس را به پرداخت ۳۲۷ هزار یورو بابت فصل ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ محکوم کرده است‌. به همین دلیل بودیمیر اصل قرارداد خود با تیم کنونی اش را به فیفا ارائه کرده بود تا انها محاسبه لازم را داشته باشند. او حتی برای نشان دادن حسن نیت خود قراردادش با تیم ماقبل پرسپولیس را هم به فیفا ارائه کرده بود.

* همچنین باشگاه پرسپولیس علاوه بر این ۳۲۷ هزار یورو بایستی سود و غرامت پنج درصدی - از پانزدهم اکتبر ۲۰۱۹ تا روز پرداخت - هم به این بازیکن پرداخت نماید.

* کمیته حل اختلاف فیفا هر گونه شکایت دیگری را از بودیمیر را سلب و از وی خواسته شماره حساب خود را فوراً به پرسپولیس ایمیل کرده و از پرسپولیس خواسته مدارک و شواهد پرداختی را به فیفا ارائه کند.

* بر اساس رای کمیته حل اختلاف فیفا اگر پرسپولیس پس از طی سه پنجره محرومیت تقل و انتقالاتی بدهی را تسویه نکند کمیته انضباطی فیفا تصمیمات بعدی را اتخاذ خواهد کرد.

* قائم مقام کمیته حل اختلاف فیفا از آمریکا و دو همکار و وکیل هلندی فیفا قاضی این پرونده بوده‌اند.

* طبق اعلام کمیته حل اختلاف فیفا این رای می‌تواند تا ۱۰ روز پس از ابلاغ به کمیته انضباطی فیفا تسلیم گردد و در غیراینصورت رای به صورا قطعی درمی آید و طرفین حق خود را در خصوص استیناف خواهی از خود سلب خواهند داشت.

کد خبر 4865068 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس فیفا بودیمیر بازیکن پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر فوتسال والیبال کمیته حل اختلاف فیفا باشگاه پرسپولیس هزار یورویی هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم عجیب کمیته انضباطی در مورد دربی؛ محرومیت از حضور در برخی جایگاه ها!

کمیته انضباطی حکم خود را در مورد دربی اعلام کرد...

طرفداری | کمیته انضباطی هواداران استقلال و پرسپولیس را از حضور در برخی جایگاه های ورزشگاه آزادی محروم کرد.

با رأی کمیته انضباطی، هواداران استقلال از حضور در جایگاه های شماره 15 و 16 و هواداران پرسپولیس از جایگاه های شماره 22 و 23 آزادی برای دربی رفت و برگشت فصل آینده محروم شدند. هر دو باشگاه 50 میلیون نیز جریمه شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • حکم عجیب کمیته انضباطی در مورد دربی؛ محرومیت از حضور در برخی جایگاه ها!
  • استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • محرومیت هواداران استقلال و پرسپولیس از دربی بعد
  • درویش: علیه پرسپولیس دسیسه نکنند قهرمان می‌شود/ امیدوارم مشکل مالکیت برای مجوز حرفه‌ای حل شود+فیلم
  • فرصت درخشش برای ستاره جوان با محرومیت سروش
  • ترکیب پرسپولیس با دو تغییر مهم اعلام شد
  • هشدار پی‌اس‌جی به رئال: بی‌خیال این ستاره شو!
  • محرومیت سنگین فیفا علیه مهاجم سابق سپاهان
  • گل آنته بودیمیر به رئال مادرید (اوساسونا 1-1 رئال مادرید)
  • دومنیکو تدسکو احتمال دعوت از میله اسویلار به تیم ملی بلژیک را رد کرد