Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سید محمدتراب میری رییس سازمان جهادکشاورزی ایلام اظهار داشت: این میزان خسارت بر اساس برآورد‌های اولیه محاسبه شده که با تکمیل بررسی‌های نهایی احتمال افزایش این رقم وجود دارد.

او افزود: بیشترین خسارت‌های وارده متعلق به اراضی زراعی و باغی شهرستان‌های سیروان و دره شهر گزارش شده هرچند در سایر نقاط استان نیز سیلاب آسیب‌هایی را به حوزه کشاورزی استان وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان جهادکشاورزی ایلام یادآور شد: باران‌های سیلابی بیشترین خسارت را به اراضی زراعی گندم و کلزا در شهرستان‌های سیروان و دره شهر ایجاد کرد هرچند باغات این مناطق نیز از آسیب‌های سیلاب در امان نماندند.

میری تاکید کرد: کارشناسان جهاد کشاورزی در نقاط مختلف استان برای بررسی و جمع بندی نهایی خسارت‌ها در حال ارزیابی وضعیت اراضی زراعی و باغی استان هستند و طی روز‌های آتی آخرین وضعیت اراضی کشاورزی مشخص می‌شود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خسارت بارندگی حوزه کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، علی نوری‌نژاد از اجرای پروژه کانال انتقال آب ۲۴۰ متری در اراضی زراعی در اراضی کشاورزی شهرستان خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: این پروژه با اعتبار ۵ میلیارد ریال در اراضی زراعی روستا‌های چالی و شیرجیکلا این شهرستان اجرا و به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: به منظور اتمام این مسیر انتقال آب، برنامه ریزی برای تامین اعتبار جهت ادامه ایجاد کانال انتقال آب در دستور کار این مدیریت در سال جاری است.

دیگر خبرها

  • کشاورزان مازندران به استقبال کشت زراعی جدید رفتند
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۰ هزار تن محصول از مزارع «گیلانغرب»
  • تخریب مزارع کشاورزی جیرفت بر اثر سیلاب
  • تخریب مزارع کشاورزی جیرفت توسط سیلاب
  • خسارت بیش از ۵ هزار میلیارد ریالی به بخش کشاورزی کنارک
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • خسارت باران به مزارع کشاورزی لامرد
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است