Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@09:31:11 GMT

زمان انصراف متقاضیان طرح ملی مسکن مشخص شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۲۰۸۰

زمان انصراف متقاضیان طرح ملی مسکن مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در این اطلاعیه آمده است: متقاضیان طرح اقدام ملی که تمایل به انصراف از طرح را دارند از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ (دوشنبه هفته آینده) می‌توانند با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی نسبت به ثبت درخواست انصراف اقدام کنند.

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی همچنین در اطلاعیه دیگری اعلام کرد: متقاضیانی که در استعلام طرح اقدام ملی حائز شرایط نشده‌اند و نسبت به نتیجه استعلام اعتراض دارند از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ (فردا؛ شنبه) می‌توانند با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4865081

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی طرح ملی مسکن ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قیمت دلار بورس وزارت جهاد کشاورزی قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام قیمت سکه بهار آزادی بورس تهران تولید نفت قیمت یورو محمد اسلامی طرح اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند

مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی تنها اعتماد به بخش خصوصی و مردم است و در حوزه مسکن با توجه به آنکه باید سالانه یک میلیون واحد مسکونی ساخته شود می‌توان با اختصاص زمین و پرداخت تسهیلات این موضوع را اجرایی کرد.

به گفته وی، طی سال های گذشته با اختصاص اراضی به متقاضیان توانسته ایم بخش زیادی  از واحدهای نهضت ملی مسکن را به مرحله اجرایی برسانیم و این طرح تا حدود زیادی موفق بوده است.

او می گوید: اجرای طرح‌های واحدهای کوتاه مرتبه و طراحی نقشه ساده برای ساخت می‌تواند انگیزه متقاضیان را برای ورود به این بخش بیشتر کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرداخت تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی سازندگان بخش خصوصی و سرمایه های آنها و همچنين  مردم را به سمت بازار مسکن هدایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • عکس| اقدام عجیب فدراسیون فوتبال نیجریه در انتخاب سرمربی
  • متقاضیان بومی منطقه؛ اولویت اول واگذاری زمین نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۲۱ هزار مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان
  • اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل علیه زمین‌خواری در هیر شکایت کرد
  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار برگزار شد
  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • شکایت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری علیه زمین‌خواری در هیر
  • ضرب‌الاجل نصب دوربین در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن
  • تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز