Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشابه اسمی فوتسالیست معروف اصفهانی و دختر جوان قمی.

طرفداری- ویروس کرونا که طی چند روز اخیر در ایران گسترش بسیاری پیدا کرده و استان قم یکی از اولین استان های درگیر با این ویروس بوده است. در همین راستا، متاسفانه در استان قم یکی از بانوان فوتسالیست این استان به این بیماری مبتلا شد و جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، بسیاری از رسانه ها به دلیل تشابه اسمی این بانوی قمی (که اگرچه در سطح باشگاهی و ملی بازی نکرده اما در آموزشگاه‌های قم سابقه بازی داشته) با بازیکن سابق تیم ملی، به اشتباه خبر از درگذشت فوتسالیست معروف اصفهانی سابق سپاهان و تیم ملی دادند که باعث شد وی با انتشار کلیپی این خبر را تکذیب کند. الهام شیخی در این ویدیو گفت:

من الهام شیخی فوتسالیست اصفهانی هستم. امروز خبر فوت من در فضای مجازی پخش شد و باعث نگرانی دوستان و آشنایان من شد. به دلیل تشابه اسمی من و آن عزیز از دست رفته که از استان قم بودند این نگرانی ها به وجود آمد و من اینجا  این خبر را تکذیب می‌کنم و اعلام می‌کنم که در سلامت کامل به سر می‌برم. از هیئت فوتبال استان اصفهان و دوستان عزیزم که حال من را پرسیدند و نگران و جویای حال من شدند کمال تشکر را دارم و به خانواده این عزیز از دست رفته تسلیت عرض می‌کنم و امیدارم خدا به آنها صبر بدهد.

آمنه رسولی، نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص فوت بانوی فوتسالیست در قم برا اثر کرونا گفته بود که الهام شیخی، بازیکن معروف فوتبال نبوده و در فوتسال قم فعالیت می‌ کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الهام شیخی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمد رسول شیخی زاده افزود: برای این شمار جهیزیه ۳۸ میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومان هزینه شده است. 

او بابیان اینکه ترویج ازدواج آسان، فراهم ساختن زمینه‌های ازدواج و استحکام بنیان خانوار تحت حمایت جزو اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است تصریح کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای در قبل از انجام ازدواج و برگزاری دوره‌های آموزشی باهدف ازدواج آگاهانه، پایداری کانون خانواده و پیگیری از آسیب‌های اجتماعی بخشی از خدمات مؤثر این نهاد به زوج‌های جوان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به برخی از اقلام جهیزیه شامل یخچال، لباس‌شویی، اجاق‌گاز، تلویزیون وجاروبرقی گفت: سرانه هر جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت به‌طور میانگین ۳۱ میلیون تومان است.

محمد رسول شیخی زاده افزود: از کل مبالغ جهیزیه نوعروسان، ۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مابقی نیز از منابع امداد تأمین‌شده است.

دیگر خبرها

  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت
  • فرهاد چیذری درگذشت
  • مربی سابق بدنساز پرسپولیس درگذشت
  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس
  • ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای تکذیب شد
  • دیدار علی دایی با خواننده معروف لس‌ آنجلاسی در یک مهمانی! + عکس
  • هوادار متعصب تراکتور درگذشت
  • هوادار تراکتور درگذشت