Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کرمی در خصوص برخی اقدامات برای مقابله با کرونا در تهران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رضا کرمی، رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران  در نشست خبری مجازی که ظهر امروز جمعه نهم اسفند ماه برگزار شد گفت: بعد از درخواست وزارت بهداشت از شهرداری برای مقابله با کرونا اولین جلسه در اول اسفند ماه برگزار شد و مسئولین پیشگیری و مقابله با کرونا وزارت بهداشت توضیحاتی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در آن جلسه مقرر شد مدیران پیشگیری از بحران، مترو، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و زیباسازی پیشنهاداتی ارائه بدهند و اقداماتی انجام شد و بنا شد تا رابط اصلی شهرداری با وزارت بهداشت در خصوص دستورالعمل های بهداشتی اداره کل سلامت شهرداری باشد.

کرمی تصریح کرد: پیرو این جلسه، جلسه ای دیگر در ساعت 7 و نیم صبح روز شنبه سوم اسفندماه برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران  افزود: همچنین جلسات دیگری با مدیران مجموعه های مختلف برگزار شد. اقداماتی کارگروه مقابله با کرونا این بود که برای اداره سلامت جلسات مشترکی با حضور وزارت بهداشت برای مترو، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، تره بار، شهروند آتش نشانی، میوه و تره بار و.. به طور جداگانه برگزار شود که به سرعت این کار انجام شد. اداره کل سلامت مسئولیت محتوای آموزش عمومی تهیه کند.

او ادامه داد:وزارت بهداشت خواسته شد دستورالعمل سطح بندی کرونا بررسی شود.همچنین مقرر شد فرمانداری تهران در خصوص اعمال محدودیت در بازار بزرگ تهران و تعطیلی برخی مراکز تصمیماتی اتخاذ کنند و معضلاتی مانند نگهداری معتادین و بی خانمان مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران  اظهار کرد: در خصوص سخنگویی مقرر شد سخنگوی واحد در شهرداری باشد که مرکز روابط عمومی و امور بین الملل است که مقرر شد پاسخگوی سریع به شایعات را در دستور کار قرار بدهند.

کرمی افزود: کلیه بخش های زیر مجموعه شهرداری ظرفیت های حداکثر را در اختیار تبلیغات قرار دهد. سازمان بازرسی شهر تهران مسئول نظارت باشد. همه بخش های شهرداری از انجام کارهای سلیقه ای پرهیز کند و جلسات مجازی انجام شود.

او در رابطه با نظارت بر عملیات ضدعفونی گفت: 6 هزار اتوبوس در بخش عمومی و خصوصی داریم که حجم زیادی دارد و در روز مقرر شد دوبار ضدعفونی شود. یکبار در ایستگاه ابتدایی و دیگر در ایستگاه انتهایی که حجم زیادی از مواد ضدعفونی لازم است. در روزهای بعد چند روزی از دسترس خارج شد که امیدواریم سریع تر تامین شود و امیدواریم از شنبه این کار را انجام دهیم. بیشترین توصیه این است که از تردد بی مورد در شهر مگر در موارد ضروری پرهیز شود به خصوص در محل های تجمع مانند مترو و اتوبوس است. توصیه می کنیم استفاده از این وسایل نشود و اگر مجبور هستید عدم تماس با سطوح و استفاده از دستکش رعایت شود. اتوبوس های خصوصی هم دستورالعمل همین است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرمی رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران کرونا کرونا در ایران کرونا در تهران مقابله با کرونا وزارت بهداشت برگزار شد شهر تهران مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انتصاب جدید در معاونت آموزشی وزارت بهداشت

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در حکمی امیرمحمد فراهانی سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت را به عنوان مسؤول امور رسانه ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «احتراماً باعنایت به تجارب حضرتعالی در حوزه روابط عمومی معاونت آموزشی در امور رسانه ای، به موجب این ابلاغ به عنوان مسؤول امور رسانه ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منصوب می شوید.

امید است که با استعانت از درگاه ایزد متعال و با استفاده از توان تخصصی خویش در انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.»

کد خبر 6077729

دیگر خبرها

  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در بیرجند
  • یک انتصاب جدید در معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری
  • ثبت ۵۷ میلیون تردد جاده ای سال قبل در مازندران
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد وسایل نقلیه از راه های استان قزوین
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • ثبت بیش از ۵۷ میلیون تردد بین مازندران و استان‌های مجاور در سال ۱۴۰۲