Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:24:30 GMT

کشف ۱۴ تن محلول ژل ضدعفونی کننده درالبرز

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۲۳۳۵

کشف ۱۴ تن محلول ژل ضدعفونی کننده درالبرز

سرهنگ محمد نادربیگی روز جمعه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که این محول  دراجرای  طرح مبارزه با فروش و عرضه خارج از شبکه کالاومواد بهداشتی و پزشکی با توجه به شیوع ویروس کرونا کشف شده است.

وی خاطرنشان کرد که تیم های پلیس  مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی البرز  پنج دستگاه  وانت نیسان و یک دستگاه کامیون خاور که  حامل حدود ۱۴ تن محلول ژل ضدعفونی کننده بودند را شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادربیگی افزود: پس ازبررسی ها مشخص شد که این افراد  قصد عرضه خارج ازشبکه را داشتند کهدر این زمینه پنج نفر دستگیر شدند.

با هماهنگی ها ی به عمل آمده این کالاها دراختیار عموم عرضه خواهد شد.

طی هفته گذشته بیش از ۱۰ هزار ماسک و ۶۰۰ لیتر الکل نیز دراستان البرز کشف شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا البرز پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا البرز کالای قاچاق ویروس کرونا البرز کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۷۲۷ هزار عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و دستگیری ۲ متهم در شهرستان زابل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل مسکونی در سطح شهرستان زابل در امر تهیه و توزیع داروی خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده ای دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از هماهنگی های قضائی و در بازرسی مأموران انتظامی از این منزل بیش از 727 هزار و 700 عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و غیرمجاز کشف و منزل مسکونی متخلف نیز پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه 80 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص دو متهم دستگیر و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار جلیلیان با بیان اینکه فروش داروهای غیرمجاز سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد
  • تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • باغداران مبارزه به موقع با آفات درختان مرکبات را جدی بگیرند